Inlägg från: anderska |Visa alla inlägg
  • anderska

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Hejsan Flickor.

Tänkte hoppa in itråden om det går bra. Fick + på IVF2. Går in i vecka 7 imorgon om jag räknat rätt. Just nu står min tid stilla då jag väntar på ul den 21 juni. Njuter så mycke jag kan av att få vara gravid men det finns en liten liten oro också, jag vill bara ha ul gjort och för hoppningsvis få veta att allt ser bra ut.

• anderska

Hur långt har ni gått nu flickor? jag skulle kunna köpa hur mycke som helst men för mig är det aldeles för tidigt.

• anderska

Strössel: Då börjar magen komma nu eller det kanske den redan har gjort? Har du känt någon rörelse imagen =)

Jis: Åå vad mysigt. Jag kollar mycke på mamma kläder men har inte köpt något än. Måste få godkänt på ul först =) Därimot kollar jga på hus. Skulle gärna vilja bo i hus när jag får barn =)

• anderska

Aurora: Vad härligt. Längtar tills jag förhoppningsvis kommit dit och kanske kan slappna av en aning.

Själv har jag ganska mycke dragningar mot vä äggstock, lite på hö sida men mest vä. Känns nästan ibland som om det krampar till. Lite obehalgit- och jag som jag är blir orolig för minsta lilla :/

• anderska

Kanske en jätte dum och oppasande fråga men här kommer den. Är det helt fritt fram att ha sex eller finns det någon risk med de nu så tidigt ibörjan av graviditeten?

• anderska

Karmosin: Grattis till lillkillen =)

Kasa: Hoppas allt gått bra!!!

Själv är jag trött som jag vet inte vad. Idag har varit den värsta dagen hitentills. Kan knappt hålla ögonen öppna, de går bara i kors :/ Längtar efter lite energi!!

• anderska

Ikväll har jag haft mensvärks smärtor i nedre delen. Hoppas att det ska va så :/

• anderska

Är det någon somhar något tips mot denne trötthet? Har haft riktiga problem att ta mig igenom dagens arbete. Kan inte fokusera på jobbet för jag är så trött =( När jag kommer hem däckar jag som en klubbad säl, så nu har jag sovit bort större delen av eftermiddagen!

• anderska
    Cahela skrev 2011-06-10 22:04:40 följande:
    Hej,
    Har inte skrivit här på ett tag.
    Anderska: Jag var jättetrött från vecka 7-13. Jag fick kolla järnvärdet och det var lågt och nu äter jag järntabletter och är piggare. Är dock mosig i huvudet och har gjort en del flummiga grejer. Förra lördagen var jag så trött att jag tog på mig min mans tröja när vi skulle gå ut, märkte det inte ens förrän jag kom hem och tog av mig den. Har glömt bort jobbmöten och andra saker. Hemmet orkade jag inte göra något med förrän i vecka 13. Tröttheten är värst i början men brukar bli bättre efter vecka 12.

Kasa: Hoppas ni får bra besked snart!!

Alla ni andra: Hoppas ni mår bra!
    Tack för svaret. Hoppas det ska lätta snart är i v 7 nu så kanske får stå ut några veckor till =)
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011