Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel: Tänker så på dig idag!!!!
Strössel: Tänker så på dig idag!!!!
Hej alla töser. Jag är så förväntansfull och nyfiken på hur det går för strössel. Hoppas det går bra för dem!!! Det känns som det börjar hända lite i tråden, kommer fler och fler bebisar, så underbart =D
Silverklar: Välkommen åter =) Skönt att bebis vill stanna kvar i magen. Hoppas resterande graviditetstid blir mindre dramatisk för er!
Ego: Själv knaprar jag novalucol som godis. Blir tokig på denna halsbränna :/ Pratade även med försäkringskassan idag och allt var klar med papper så nu skulle de skicka ut ett beslut till mig. Hoppas verkligen det blir godkänt!!!
Fick presis brev från FK. De har fastställt min årsinkomst så nu hoppas jag snart jag får ett brev där de godkänner mig också =)
Vilken sötnos strössel fått =) Vad jag längtar tills 1 februari =D
Nu kom posten och brev från FK. Min graviditetspenning är beviljad från och med 3 december. Jag är SÅÅÅÅÅ glad =D
Jag är också svullen i benen medt runt anklarna. Men det är mest på kvällen och på morgonen är det inget alls. Lillstintis: Tycker du ska ringa mvc om du är orolig. Alltid bättre att ringa en gång för mycke!!!
Najje: Vilken underbar respons ni fick =D
Idag är det 90 dagar kvar alltså 89 imorgon. Gha. Det går alldeles för fort för mig!!!