Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck: Ja, tänk att det är ett år sedan! Och inom ett halvår kommer jag förhoppningsvis få känna samma slags kärlek som du upplever! Hjärta

Viksan: Men fy vad irriterande och respektlöst! Kanske du borde ta upp det med dem inför nästa besök? 

Sputnik: Ojojoj, nära nu, lycka till!

• Najje79

Jis: Läs inte för mycket och lyssna inte för mycket på vad andra säger, det gör dig bara stressad! Gör det som är bäst för dig och W, pröva dig fram och gör det som känns rätt just nu. Du är en underbar mamma till en underbar son och det är ert samspel som är det viktigaste, inte vad "experter" och folk runt omkring säger!
    Du gör ett jättebra jobb! Kram!

• Najje79

anderska: Grattis till förarprovet! Vad duktig du är som orkar ta körkort när du är höggravid!

• Najje79

Härligt att höra från dig Lulis! Skönt att du har landat efter all stress, hoppas du verkligen slappnar av i jul, det verkar du behöva! Kramis!

• Najje79

Eileen: Hoppas värkarna tar fart ordentligt snart, förstår att det är jobbigt att ligga och vänta. Jättetrist med er bil, särskilt när ni har haft så mycket strul innan. Tur att din man inte blev skadad dock! Kram!

• Najje79

Kellie: Härligt att höra från dig! Grattis till lilla Jenni, äntligen är du mamma!! Förstår att alla känslor ligger utanpå kroppen.

Det är så härligt att höra om er mamma-lycka, jag läääängtar tills mina små skruttar tittar ut.

Inget från Eileen idag? Hoppas det är bebisdax för henne!

• Najje79

Jis: Ja, de kommer ju alltid ha en kompis, ser jättemycket fram emot att få träffa dem och lära känna dem!

• Najje79
    skatten12 skrev 2011-12-18 09:19:42 följande:
    Har typ som nått band över "tjejmagen" och blygdbenet .. Känns som de låser sig och jag får svårt att gå. Spänner o drar. Kissar jag spänner de med ( men inte som uvi) känner bak i rygg i rumpan lite me ??
    Det är foglossning, precis så hade jag också. Ring sjukgymnast och få hjälp med en gång innan det går för långt (dvs gå inte i 7 veckor med det som jag gjorde och bli helt handikappad...)

Se till att få ett sånt där bälte så kommer det släppa, det hjälper.
  • Najje79

Viksan: Vad tråkigt att det har blivit så, måste vara jättejobbigt! Styrkekramar till dig!

Lulis: Jag är heltidssjukskriven, fick sådan fruktansvärd foglossning samt sammandragningar pga stress på jobbet. Nu känns det mycket bättre och jag hoppas foglossningen ger med sig lite nu när jag vilar mer.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011