Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Enya: Vad spännande att få höra hjärtljuden! Håller tummarna för dig imorgon.

Speck: Vilka bra julklappar till familjen! Hur mår Loke?

Jis: Mysigt med restaurangbesök, älskar att äta ute. Passa på innan F:s ankomst, då blir det nog fler mysiga hemmakvällar än restaurangmat.

• Najje79

Aurora: Jiiippiiii!!! Varmaste grattiskramarna! Längtar efter att få höra allt! Hoppas du och lillprinsen (och pappa såklart) mår jättebra!!

Kasa: Hälsa sambon och tacka!

• Najje79

Enya: Vad skönt att du har en så bra BM och vad häftigt att få höra hjärtat!

• Najje79

Viksan: Välkommen Gustav!!! Och Grattiskramar i massor till dig Viksan! Hoppas allt gick bra och hela familjen mår fint!

• Najje79

Jis: Stackare. Hoppas det ordnar sig. Hur känner du inför igångsättning? Styrkekramar!

• Najje79

Aurora: Inte roligt att börja resan så, men ni får den bästa hjälpen och det kommer snart att vara över och då får ni åka hem med lille Alexander (älskar det namnet). Styrkekramar!

Eileen: Underbara bilder! Grattis!

• Najje79

strössel: hahhaha, vilken underbar bild! Älskar att du lägger upp bilder på sötnosen så sluta inte!

• Najje79

Aurora: Men såååå söt! och väldigt lik dig! Skönt att han mår bättre och att amningen är igång. Grattiskramar igen!

Viksan: Gustav är ljuvlig, ursöt! Hoppas ni snart komme rin  i rutiner och att du får sova lite mer! Grattiskramar till dig med!

Jis: Åååååh, nu kanske F är på väg ut i världen! Håller tummarna för en smidig förlossning! Väntar med spänning på uppdateringar!

Alla ni som närmar er BF: Tjoho, vad spännande!

Ego: Går in i v 20 idag!!! Helt otroligt, vart tar tiden vägen? Magen är enorm och jag berättade för barnen på jobbet förra veckan, de blev väldigt fascinerade men som tur var kom inga frågor om hur ett barn kommer in i magen (även om min erfarenhet är väldigt barnvänlig...)

En lite fråga. Jag har fruktansvärt ont i ryggen och ibland blir det som ett band runt om fram till nedre delen av magen vilket gör att jag får en fruktansvärd kramp (känns ungefär som när vaden krampar). Det gör så ont att jag får svårt att andas. Det är inte i själva magen utan mer äggstockarna och ner över blygdbenet. Känner någon igen det?

Kramis till er alla!

• Najje79

Tack för svar tjejer! Jag tror att det är en kombination av allt det ni skriver, foglossning, ligament och sammandragningar.

Jis: Vad häftigt att du uppdaterar oss hela tiden. Go go go! Kram vännen, du gör ett fantastiskt jobb!

Deaily: Jag känner också bara av sparkar ibland, har också moderkakan i framvägg. Men när det känns så är det mer som en spark än fladdret som var tidigare.

Fick idag reda på att vår ena katt har en överaktiv sköldkörtel. Behandlingen kostar 10 000 och försäkringen täcker inte den behandlingen. han går redan på två olika mediciner, så ikväll fick vi ta det tunga beslutet att det antagligen blir avvlivning Gråter. Jag har aldrig förlorat ett husdjur innan så just nu är jag jätteledsen. Han har alltid varit mest min katt. När jag fick mitt MA släppte han mig inte och så fort jag började gråta kom han och lade sig på mig och tryckte sin nos mot min näsa, han har alltid varit väldigt mån om mig. Mår jag dåligt så slutar han äta, är jag ledsen tröstar han mig med massor av gos. Han är så smart och empatisk.
    Ursäkta egoinlägget som inte ens handlade om barn, var bara tvungen att skriva av mig...

• Najje79
    Sputnik II skrev 2011-12-07 17:53:22 följande:
    Stor kram till dig Najje. Vet hur otroligt jobbigt det är när man måste ta sådana beslut. Ett djur är ju en familjemedlem också. Fy farao vad jobbigt.
    Tack för kramen, den värmer!
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011