Tack för svar tjejer! Jag tror att det är en kombination av allt det ni skriver, foglossning, ligament och sammandragningar.
Jis: Vad häftigt att du uppdaterar oss hela tiden. Go go go! Kram vännen, du gör ett fantastiskt jobb!
Deaily: Jag känner också bara av sparkar ibland, har också moderkakan i framvägg. Men när det känns så är det mer som en spark än fladdret som var tidigare.
Fick idag reda på att vår ena katt har en överaktiv sköldkörtel. Behandlingen kostar 10 000 och försäkringen täcker inte den behandlingen. han går redan på två olika mediciner, så ikväll fick vi ta det tunga beslutet att det antagligen blir avvlivning . Jag har aldrig förlorat ett husdjur innan så just nu är jag jätteledsen. Han har alltid varit mest min katt. När jag fick mitt MA släppte han mig inte och så fort jag började gråta kom han och lade sig på mig och tryckte sin nos mot min näsa, han har alltid varit väldigt mån om mig. Mår jag dåligt så slutar han äta, är jag ledsen tröstar han mig med massor av gos. Han är så smart och empatisk.
Ursäkta egoinlägget som inte ens handlade om barn, var bara tvungen att skriva av mig...