Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tack Eileen!!
    Har glömt att skriva vilka underbara bröllopsfoton på er! Ni ser så söta och lyckliga ut!

• Najje79
    Jis skrev 2011-12-07 18:59:45 följande:
    Så, nu är Waldemar här? 27 timmar av pure pain kom han till oss 15.32, 4590 gram och 54 cm lång! Han är såklart världens sötaste!!
    En till liten prins i tråden! Största och varmaste grattiskramarna Jis! {#emotions_dlg.flower}
  • Najje79

Lillstintis och Speck: Tack så mycket för fina ord! Ja, det är inget roligt beslut, men man får inte vara självisk utan måste tänka på djurets bästa. Kramar till er!

• Najje79

Kelsson: Hans sköldkörtelvärde ligger på 127, normalt är 10-15.... hur det än är behöver han behandling och när vi har läst på om den behandlingen vet. rekommenderade så är det massor som gör att det inte kommer att funka. Dels är det pengarna, 10 000 finns det inga möjligheter att lägga nu, twinsen måste prioriteras plus att man får inte ha honom i sovrummet, inte klappa honom etc på ett bra tag efter den radioaktiva behandlingen, det utsätter jag inte heller twinsen för. Han har tappat hur mycket vikt som helst och har tappat massor av hår på bröstet och frambenen så tyvärr har vi inget annat val. Medicinering i tablettform ger en massa bieffekter som jag inte vill utsätta honom för.

Men tack snälla för omtanken {#emotions_dlg.flower}

• Najje79

strössel: vad tråkigt att det blev så, förstår verkligen att din man blev ledsen. Det ska inte spela någon roll hur många barnbarn man har innan, alla ska vara lika speciella. Hoppas nästa besök av dem blir mer lyckat. Kram!

• Najje79

Kelsson: Det dämpar bara sjukdomen, den behandlar den inte. Det är tydligen så många olika biverkning på medicinering, inget värdigt liv för vår krigare att tappa all päls, kräkas, bli aggressiv. Han har dessutom artros och går redan på smärtstillande. Vi kan inte vara själviska i det här läget och hålla honom vid liv bara för att vi vill, han kommer inte att må bra av att bli ännu mer medicinerad.
    Imorgon kl 10 har vi fått tid.

• Najje79

cattm och tredjemaj: Tack för fin stöttning och fina ord! Kramis till er!

Lindis: grattis till lyckat RUL!!

Ena: var också jättenervös inför RUL, men allt kommer att gå bra och efter det kan man slappna av lite mer, tyckte jag!

• Najje79

Jis: Åh vad underbart det låter! Hur länge ska ni stanna innan ni åker hem? Kramar!

• Najje79
    Jis skrev 2011-12-08 10:56:44 följande:
    Najje:åker hem imorgon om allt fortsätter såhär! Har lagt upp bilder på Walle i bloggen :)
    Nejmen lille sötnosen då! Såååå söööt!!!

Kasa: Fina ord, tårarna kom... ja, han är unik (som alla husdjur). Han fanns redan hos min man när vi träffades men var bara något år då, han blev snabbt min katt, sov på mig, tröstade mig. Nu är han 13 år och fortfarande en underbar vän. Han kommer alltid finnas med oss. Vi ska ordna en minnesplats i trädgården under hans favoritbuske där vi begraver hans leksaker, halsband och ett laminerat kort på honom.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011