Gloxi skrev 2013-02-06 21:39:36 följande:
Sunseed, liberos paket i DK var bra. Fick typ 14 blöjor. Apoteket har också ett ok paket.
Har glömt att skriva att vi har en Kronan vagn, som vi är jättenöjda med. De har tänkt på allt, så det är inte för intet som den har varit bäst i test ett par år på raken. Ni kommer säkert också bli nöjda.
Fin magbild!
Du får räkna med att den kommer att bli mycket större. Det var iaf min mot slutet.
Tack för tipset om ytterligare ställen att leta boxar på! Det är ju kul att få prova lite saker, och så blir det mer verkligt också.
Kul att ni är nöjda med Kronan-vagnen. Vi fick vår jättebilligt men provade den såklart. Det viktigaste för mig var att den går att dra både på asfalt och grus då jag är en liten skogsmulle, och så att jag kan manövrera den med min lite onda rygg som bråkar ibland.
Och ja. Jag är livrädd för hur tjock magen kommer att bli framöver. Jag tycker att jag är ganska stor redan även om dom säger att jag är på normalkurvan. Jag är bara 1.58 lång så redan nu är jag väldigt otymplig. Men det är värt det. Däremot kan jag tänka mig att man bara vill ha ut Lillplupp när det är några veckor kvar.