Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Ok :) Mysigt !!

Prata med bm, hon sa jag ska vila idag och kontakta läkare i kväll om de ej släpper.
    Klart man blir nervös.. Hon prata om "förvärkar"? varför säger dem såå??
    Gör ju mig hel hispig om de ska hålla på att krångla nu..

• skatten12

vilar för fullt... tror mer de är växtvärk eller faktiskt bebis som växer och rör sej.. Bm sa att de kan vara de med, men får la se i kväll på UL

• skatten12
    Najje79 skrev 2011-11-08 13:14:48 följande:
    Ja just det, du fick det väl ganska tidigt? jag ska pröva att simma då jag måste göra någon form av träning och promenader är bara att glömma...

Dealiy: jag känner av lite fladder eller sprattel ibland, mest på kvällarna, har börjat känna skillnad på bebisarna och vanligt magknorr nu =)
    ok. =) Fladdrar de till bara`? inte sticker till lite ??;)
  • skatten12
    Viksan07 skrev 2011-11-08 15:23:26 följande:
    Dialiy: ta det riktigt lugnt så kanske förvärkarna ger med sig. Fick du inte en tid för undersökning? Det kanske kan vara bra. .... Aurora: förstår att du är orolig, men det går såklart inte annat än bra för dig :) Se bara till att om vattnet går hemma, att du ringer fl direkt och får instruktioner hur du ska göra. Häftigt med v 40!!
    jo ska dit upp i kväll på Ul. Skönt o få de kollat.. Verkar inte som värkar, har inte ont på de sättet.. sticker lite i underlivet o magen mer.?
  • skatten12

Vart hos läkaren. Allt såg jätte bra ut =)  Moderkakan sitter i bakvägg, så kanske är lite av bebis jag känt som jag trott :) Dr trodde de va ligamenten / bäcken som hugget o stuckit idag.
    Bebisen mådde så bra så, och mamma blev alldeles lycklig! ska ta de lite lugnt på jobb m,m och kontakta sjukgymnas eller nått med hjälp redan.. Foglossning kanske ?
    bebis mår såååbra och sparkades som en stolla! nu Välkommnar vi v 16 om några dagar! Hjärta

• skatten12

Tack för ni skriver :) jag är så lycklig! Min lilla krabat är så fin!! Som de sparkars och rullar runt där inne på ul i går:) mys!!!! Gud sd jag längta efter att få kramas! Ni är mänga nu som inte har långt kvar ! Härligt !

• skatten12

Karmosin !:) vill du intede ska synas ?;)
    Hur lågt är du gången ?? Ganska långt va? Jag det är gott att allt var bra !

• skatten12

Najje: så fin du är :)
    Jag får orgasm ofta . Ibland stramar de i magen och ibland inte.
    Men är ofarligt :) njut på om du är sugen :)

Jis/ fina blommor :)
    Kelsson: skönt att sluta :)
    Längtar dit !

Själv går går jag runt och ler och njuter av bebis.
    Tror jag känt den, men vågar ej
    Säga de än ;) hihi!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011