Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel, vilken underbar bild! Det ser magiskt ut att få ligga så där gosigt. Mjölken brukar "rinna till" runt dag 3, o då blir det lite annorlunda. Det kommer säkert att fungera toppen för er, det är jätte vanligt att man behöver lite hjälp i början.
Silverklar, absolut, ska fråga på måndag när jag är hos BM. Jag kan inte riktigt förstå VAD som skulle kunna göra skada dock, skulle det påverka livmodertappen då kanske?? Jag använde den för ca en vecka sen, och kan inte tänka mig att det skulle vara någon skada som skett. Barnet sparkar precis som vanligt, och det kan ju inte hänt något med det.
Ja fy vad grymt för det skånska paret... Kände igen mig alltför mycket, blev också spontan gravid efter första IVF vändorna. På första VUL hittade man inget hjärtljud, gav det 14 dagar till, gången efter konstaterades alltså Mola, dvs den tumör som växt i livmodern i stället för fostret. Blev ju akut inlagd, cancer registrerad med kontroller varje vecka, graviditets förbud ett år. Fy vilken jobbig tid det var.