Kelsson1 skrev 2012-01-16 15:26:39 följande:
Aurora: Har också funderat på hur man ska lyckas hålla händerna varma? Kommer du på något bra får du gärna tipsa mig också!
Enya: Har Emmaljunga Classic Sport med separat Liggdel (hårdlift) till. Vi är väldigt nöjda, den är bekväm o lätt att köra med även i lite tuffare terräng...
Söte: Viktigaste med vagnen är att ni själva gillar den
.
Jag hade fått för mig att första barnet skulle vara flicka (inte för att det egentligen spelar roll), skönt att det blev så hade varit lite svårt att ställa om tankesättet annars
Viksan: Vad sööööt han är!
Karmosin: Får man tips på hur man ska hantera olika situationer med barn?
Fin sovpåse, måste gå o köpa en till Jenni också
Jis: Försök att släppa amningsnojjan! Viktigaste är att bebis är mätt o nöjd, det kör jag på, spelar ingen roll om bebis är mätt av ersättning eller amning!
Jag vill också fika, får se om jag vågar ta mig någonstans ensam med Jenni
Tredjemaj: O din man lever fortfarande efter att ha väckt dig? Hade nog inte min gjort
Vi har en liknande men inte provat den än för den varit lite stor...
Risken med att om du inte har kudde är att bebis blir platt i huvudet och även om det inte är farligt ser det väldigt obehagligt ut...
Inanna: Stort Grattis!
Speck: Har inte heller haft någon rolig natt... Jenni gnällde i ett under natten, blev tyst när jag puttade på vaggan o sov en stund men sen var det dags igen. Sen vid 4.30 ville hon ha mat och efter det sov hon bara korta stunder (tills jag höll på att somna men inte hann göra det) och började gnälla igen...
Ska ni ha festen hemma hos er eller har ni någon lokal?
Vickan: Vilken lyx!
Strössel & Speck: Angående festlokal, om man hittar en festlokal för 30pers vet ni om det då menas att det får vara totalt max 30 vuxna eller är det med barnen inräknade totalt 30 personer?
Har någon bra tips på festlokal i eller nära Solna där man kan servera egen mat (blir så dyrt om man tar catering eller köper maten från restaurangen)?
Min man lever,
han ville inte väcka mig utan få mig att ändra ställning så att jag skulle snarka mindre. Han är världens mest omtänksamma så kan inte bli arg på honom även om det kändes onödigt att jag fick sova dåligt pga honom. Om det händer igen får han gå och lägga sig i soffan. Undrar varför man snarkar så mycket just de sista veckorna förresten...
Jag har varit i denna lokal, mycket trevlig
http://www.bokalokal.se/bathuset.htm