Inlägg från: vinterbebis12 |Visa alla inlägg
  • vinterbebis12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Spännande kasa! Hoppas bb Stockhom får en lucka snart. Kram

Carlan - känner igen mig, kan inte sova på morgnarna längre. Har hört att det kan vara hormonerna man behöver för att orka med amningen, kan det stämma elller är det en skröna. Om det stämmer undrar jag om de inte kommer lite tidigt för mig. Är ju beräknad först om 6 veckor. När skulle du bli igångsatt?

• vinterbebis12

Carlan - så tråkigt att höra om dina föräldrar. Hoppas också att saken ordnar sig med tiden. Just nu får du ta hand om dig själv. Mysigt att du snart har bebis här! stor kram till dig.

Jis- härligt att ni kommit hem!

• vinterbebis12

Grattis Kelsson! Tycker det är ett bra sätt att hedra John Edwards att föda på nobeldagen. Hoppas ni mår bra!

Enya - va underbart! Grattis

Jis - tråkigt att höra. Håller tummarna för att det ska vända snart. Kramar

Deaily - jag har haft blocksocker på ca 4,6 och det är bra. Vet inte var gränsen går men man ska väl helst ligga under 5 som icke-gravid om jag förstått rätt.

Sov gott!

• vinterbebis12
    carlan skrev 2011-12-13 06:09:44 följande:
    Om jag inte hör av mig på ett tag så har jag fött barn. Ska vara inne på Akademiska kl 8.30 för igångsättning. Håll tummar och tår nu.
    Åh va kul med en liten luciabebis! Håller tummarna såklart.
  • vinterbebis12

Eileen - vilken tur att din sambo klarade sig bra trots krocken.

Spännande med värkar. Hoppas ni får bebben imorgon!

Kan någon förklara hur värkarna börjar och hur man känner skillnad på sammandragningar och värkar? Är i v 35 nu och undrar om det är nu man börjar känna sammandragningar? Hur lång tid gick det mellan första förvärkarna och förlossning?

• vinterbebis12

Grattis till er dotter Lillstintis! Va bra att förlossningen gick bra.

Viksan och sputnik- tack för info om era sd och värkar. Har börjat känna mig annorlunda i kroppen och har varit lite stressad i veckan så trodde nästa bebis var på väg men inser att riktiga värkar gör jätteont och det gjorde inte mina.

Viksan- hoppas du är på bättringsvägen!

Eileen- va jobbigt att alla frågar. Hoppas du kan njuta av tiden utan bebis en stund även om det verkar väldigt svårt. Kram

• vinterbebis12

Så underbart att läsa om era bebisar. Kan förstå all kärlek man känner som Kelsson beskriver samtidigt som jag fortfarande har svårt att förstå att jag faktiskt ska bli mamma.

Waldemar och Liam är så söta och Karmosin din lilla kille ser så charmig ut!

NN81- hoppas ni blir nöjda med donkeyn. Den verkar jättebra.

Najje - hoppas det ordnar sig med din foglossning!

Har köpt amnings-BH idag. Hur många behöver man?

I veckan ska vi fotas med magen, jag blir sällan bra på bild så ska bli intressant att se om ett proffs lyckas ändra på det.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011