Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Exakt! Vi kan detta, vi måste bara bli bättre på att tänka så. KRAM!
Lillstinis, skönt att jag inte är ensam.. Som du skriver till Kels ovan, 5 par, 5 åsikter. Det är konstig hur alla blir experter så fort det gäller barn/graviditet, man önskar folk kunde vara lite mer ödmjuka. Hellre stötta och uppmuntra än skrämmas och visa stora pekfingret. Det är ett känsligt ämne redan som det är, vi ska ju hjälpa varandra, inte stjälpa.
Kel, kram gumman.
Speck, hur har du det??
Dealiy, vad du skräms!!! Skönt att allt så bra ut.
Enya, jag som bor mitt i Stockholm har också haft svårt att hitta mamma kläder. Det finns ett svenskt märke som heter Proud, de har även nätbutik. Tycker det har varit jätte svårt att hitta kläder, har mest gått i samma...
Anderska, hur går det m tandvärken??
Jis, när du beställt från ASOS, är det den engelska siten, eller har de en i Sverige också?
Jis, jag såg att det står Free Delivery world wide, men när man går in o läser på leveranser är det ändå en avgift på länder utanför UK. Svårt m storleksguiden, är storlekarna anpassade efter en gravid kropp? Har du köpt samma storlek du har normalt, eller har du gått upp i storlek? Jag har gått från ett stuss mått på 89 till nästan 99... Vilket är typ 2 1/2 storlek. Men resten av kroppen ser ungeför ut som innan... svårt...
Jis, tack för hjälpen! Nä, hatar tighta kläder.. ser dessutom INTE bra ut, fattar inte alla som ska tråckla sig in i för små storlekar.