Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jordgubbe : stackare :( undvik viss mat nu ett tag då! :( och stor kram till dig! Men framförallt Grattis till din nallebjörn! Visst är de underbart och titta in :)

Kel ja :) får känna de rejält innan jag vågar säga nått :)

Vilken månad är
    Man i i v 16?? Alla säger olika tom läkaren .. Google likaså!!

• skatten12

Eileen: håller tummarna !:)
    Vicksan och kel: fina magar :) mysigt !

Min har svullnat fort och är hård.
    Väntar på fladder och buffar så jag blir tokig snart !!!! Haha otålig :)

• skatten12

Eileen: stor varm kram till er alla tre ! Så gott att allt va bra ! Sköt om er ikväll och gosa ! Kram kram

• skatten12

Najje grattis :) jag hoppar in där på fredag :) rul om 2 v :) tjoho!:) vilken tid hade ni?

• skatten12
    marsbebisar skrev 2011-11-16 10:28:18 följande:
    Så spännade att gå in och titta i denna tråden när det är så många bebisar på gång snart!
    Viksan: spännade att din är på gång redan nu kanske!

Aurora: hoppas att din också tänker titta ut snart

Najje: grattis till vecka 17!  Snart är du halvvägs!

Själv har jag idag sett sparkar på utsidan Glad Tvillingen på höger sida kom igång ordentligt efter att jag ätit frukost. Så mysigt att sitta och titta på.         
    Så mys!!
  • skatten12

Eileen: förstår att man reagerar som du gör! Men som du skriver , ingen kom till skada ! Hoppas ni får en fin helg trots allt !!

Själv har jag drag över magen idag, jobbar också. Kanske är sammandragningar? Eller är de för tidigt??

• skatten12

V17 :)
    Tror med det är det för magen blir stenhård, och känner lixom livmodern mer! Visst har man ganska stor kula nu :) mysigt!!

• skatten12

Hej:) hinner ej läsa i kapp. Jobbat och mkt stress . Känner mig helt död !

Är de farligt med stress ? Skadar det bebisen ? Jobbet (vården ) är stress fylld dagar i ända .. Hemma mkt nu med med flytt som ska fixas advent mm

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011