Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson !!! Håller tummarna :) att lillan kommer snart ! Bf idag va ? Vad ska hon heta ?

• skatten12

Najje tänker på dig med lille kissen :(
    Kelsson förstår om de är jobbigt !

Jag gått in i v 20
    Idag ! Halvtid ! Mys!!! Känns knappt Att jag redan gått halva ?? Liten mage knappt känner bebis nått och redan v 20. Önskar mig snart en rejäl kick Asså !!
    Haha !

Jis: han kommer nog på de rätta tricket snart ! Sen är de ju annat sätt vid ersättningen så kanske blir lite snurrigt . Men smörj vårtan med mjölk lite innan han tar tag i brösten ! Hoppas de ordnar Sej kram

• skatten12
    Kelsson1 skrev 2011-12-09 18:13:43 följande:
    Besked nu från läkaren, blir igångsatt idag.
    Åkte iväg för att äta och hämta BB-väskan och ska vara tillbaka till sjukhuset för igångsättning kring 18.30...
    Mest troligt uppdaterar jag efter att tösen är här, ska försöka sova inatt (om det bara går )...
    Lycka till Kel!!! Åh vad mysigt! Hjärta
  • skatten12

Nån som
    Testat lyssna
    Med hushållsrjlle ?? På magen ? Och hörde hjärtljuden? Vet att Eileen gjort de :) men nån mer ?

Kelsson? Hur går
    De ? Liten tösabit Som kommit till världen ?

• skatten12

Kelsson: Stooort grattis!!!

Va hos Bm idag. lågt blodsocker efter lunch? :/ bm är lite snurrig med så länner mej så osäker, men 3,8 efter mat lixom? Hur har erat legat på ??hb va lite lägre så ska äta tabletter, hjärtljud 157 :) o magen växer som den ska! 23cm ovanför navlen va livmodern =)

• skatten12

Ja visst är de bättre med lågt än högt :) jobbar själv med insulin pat och så, men blev. Bara så paff när jag låg så lågt efter lunch ! Har la massvis med insulin i kroppen :)

Jis: skönt med amningen :) grattis!!!
    Kelsson : krya på dig
    Carlan och Eileen : håller alllllla tummar
    Najje : stackare :( hoppas de löser Sej! Förstår om de är jobbigt ! Kan du inte sjukskriva dej då? Kan nu inte va lätt o jobba ??
    Lindis: du är ju skit snygg !!

Jag känner bebis mer och mer :) mysigt! Magen är märkbart större ! Lyckan blir bara mer o mer att jag har min älsksade unge där inne !!!
    Dock är jobbet en pina :( vill bara hem !! Vad gör man åt sånt !! Herregud !

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011