Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kelsson !!! Håller tummarna :) att lillan kommer snart ! Bf idag va ? Vad ska hon heta ?
Kelsson !!! Håller tummarna :) att lillan kommer snart ! Bf idag va ? Vad ska hon heta ?
Najje tänker på dig med lille kissen :(
Kelsson förstår om de är jobbigt !
Jag gått in i v 20
Idag ! Halvtid ! Mys!!! Känns knappt Att jag redan gått halva ?? Liten mage knappt känner bebis nått och redan v 20. Önskar mig snart en rejäl kick Asså !!
Haha !
Jis: han kommer nog på de rätta tricket snart ! Sen är de ju annat sätt vid ersättningen så kanske blir lite snurrigt . Men smörj vårtan med mjölk lite innan han tar tag i brösten ! Hoppas de ordnar Sej kram
Sputnik och kelsson : Stort tack!
Kelsson lycka till nu =)
Nån som
Testat lyssna
Med hushållsrjlle ?? På magen ? Och hörde hjärtljuden? Vet att Eileen gjort de :) men nån mer ?
Kelsson? Hur går
De ? Liten tösabit Som kommit till världen ?
Kasa grattis :) Najje va söt du är :)
Kelsson: Stooort grattis!!!
Va hos Bm idag. lågt blodsocker efter lunch? :/ bm är lite snurrig med så länner mej så osäker, men 3,8 efter mat lixom? Hur har erat legat på ??hb va lite lägre så ska äta tabletter, hjärtljud 157 :) o magen växer som den ska! 23cm ovanför navlen va livmodern =)
Ja visst är de bättre med lågt än högt :) jobbar själv med insulin pat och så, men blev. Bara så paff när jag låg så lågt efter lunch ! Har la massvis med insulin i kroppen :)
Jis: skönt med amningen :) grattis!!!
Kelsson : krya på dig
Carlan och Eileen : håller alllllla tummar
Najje : stackare :( hoppas de löser Sej! Förstår om de är jobbigt ! Kan du inte sjukskriva dej då? Kan nu inte va lätt o jobba ??
Lindis: du är ju skit snygg !!
Jag känner bebis mer och mer :) mysigt! Magen är märkbart större ! Lyckan blir bara mer o mer att jag har min älsksade unge där inne !!!
Dock är jobbet en pina :( vill bara hem !! Vad gör man åt sånt !! Herregud !
Bra Najje ! Vila er nu!! Skönt att de inte var nätt ! Kram
Najje : ja vi har nätt helt fantastiskt vi
Bär på :)