Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Har typ som nått band över "tjejmagen" och blygdbenet .. Känns som de låser sig och jag får svårt att gå. Spänner o drar. Kissar jag spänner de med ( men inte som uvi) känner bak i rygg i rumpan lite me ??

• skatten12

Najje tack för du svara !! Känns ibland fel och skriva :( vissa svarar aldrig på de jag skriver känns de som :( men är la jag som är känslig eller så är jag inte med i gänget Kanske :(

Va på akuten visst är de det :( ska ringa ang de i morgon och få hjälp! Herregud vad ont
    De gör ! Kom ditt
    Plötsligt? Mitt börja i tors !

• skatten12

Jis: ok vad skönt !!! Hoppas jag kan slippa :) Hoppas verkligen inte de blir värre :(

Karmosin va söt :) !!

• skatten12

Inne på
    3 v med hosta och cociliana hostmedicin ! Börjar bli nervös !! Är se farligt tro?? Att jag blir beroende . Nej de blir jag inte de vet jag ;) men just bebisen ? Är ju kat À på hostmedicinen och inga kända risker för foster !!! Men nån som haft lika länge eller vet nått ??

• skatten12

Najje: att det ej är farligt eller kända risker! Men är ju inne p 3 v:( får la ringa vc
    Mon och fråga.. Men tycker jag gjort det men men :)

Fått tid akut hos sjukgymnast ! Få bälte mm. Gott det ! Hoppas det hjälper! Hur går det Najje med dig?

• skatten12

Lulis: tack för ditt svar :) Pratade med ssk igår på vc och hon sa att de inte är nån fara då man får ta medicinen sä går de inte över till bebisen .

Kelsson : kul att du skriver . Nä är la bara känslig men känts så ibland.

Speck stoooooort grattis till din tös !!
    Eileen: vilken julklapp :)

• skatten12

Kasa01: Pratat med ssk på vårdcentralen hon sa de inte var nån fara, Börjar bli bättre nu med så hoppas de försvinner snart =)
    Jag är trött på hosta!!
    Vad söt liten Bebis!!!BabyHjärta

Anderska ! Stoort grattis ! vad kul!!! Hjärta

Enya!: Grattis till halvtid! Va underbart!
    Jag v 22 nu på fredag! så fort de går!! Men underbart!!

Jis: Två v redan? Gud så fort de går! Så söt han är lille Walle!!

Najje: Stackare :( va hos sjukgymnast. hon tycker jag ska vara hemma. Har foglossning fram och bak :( Aj,. O så i vården, detta jäkla springade och alla konstiga ställningar man är i hela dagar
    Får se bett chefen ändra mitt schema system.. kan dem så kan dem. annars så är jag hemma minst 50 % Läkaren tyckte likadant,,, men sen ska Fkassan också tycka de!

Tal om F kassan.. Drabbar de än när man är sjukskriven? Asså på Mamma penningen sen?:( Minska ju massa i lön när man är hemma .. Gråter

• skatten12
    strössel skrev 2011-12-21 20:27:46 följande:
    deaily: Jag har varit sjukskriven ett år och det påverkade inte föräldrapenningen !

speck: Det går lite upp och ner men nu har han varit duktig igen, nu vill ha äta oftare än innan. Och han är pigg så jag tror han får i sig mat så han mår bra.
    Ok. Så då räknade dem på fullt arbetade månader då?
    pju va så nervös att jag ska få såååå lite pengar :( har varit sjukskriven för ma:t och annat innan med!

Najje: Ja precis.. Hua! Ska se om bossen kan fixa annars får jag gå hemma =) jag är hellre de än sliter ut mig för andra! Jag ska va en pigg mamma sen! och inte en mamma som är förstörd! :/

Kelsson: Föjd ditt mamma hjärta! men goda råd kan vara bra med :) i lagom mängd =)
  • skatten12

Jis: Gud så söt han är !!

Strössel: var månadslönen x 12 man skulle räkna !! Puh! Så slapp jag oroa mig för sjuklönen ska förstöra .
    Har de inte lite med mensen att göra ? I med du fått ont !? Vet ej men kanske påverkar ?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011