Inlägg från: MissCat |Visa alla inlägg
  • MissCat

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Ja det måste vi! Var så länge sedan sist.

7879: Vad gulligt att hon sjöng lilla snigel hehe de är så söta. Ja avföringen har ändrat färg, ibland är den lite grå-grön i färgen men jag kan tänka mig att det inte bara är ersättningen utan att kroppen börjar utvecklas med samt att jag har börjat ge smakportioner.

• MissCat

Åh grattis Sunseed! Vilken lycka att du har fått din son nu. Som du har kämpat. Ludwig kom också 37+1 men han var 1kg tyngre vila upp dig nu ordentligt och det som känns bäst för dig och din partner. Kramar och stort grattis igen

• MissCat

Tack Sunseed men det står bara att medlemmens presentation inte är publik. Kan det vara för att jag har mobilen tro? Jag kan prova senare mdd den andra datorn men tycker inte det borde spela ngn roll.

• MissCat

Sunseed ligg kvar så länge du kan! Jag vet att man vill hem bara men det lönar sig att ligga kvar även om mannen får betala hutlösa pengar så ärbdet värt det. Vi låg inne 1 vecka och ångrar inte det. Kram på er och pussa liten.

• MissCat

Sunseed, bra atg dj pkte hem för var de så otrevliga var det lika bra! Har samma erfarenhet av personalen som du har dessvärre. Undrar varför det är så? Mig sket de i för jag var ju "trebarns mamma" fast jag hade sagt att allt känns nytt för att det var 13 år sedan sist. Jag hoppas att han kommer äta från ditt bröst bra snart. Som Gloxi skrev, kollade de strängen under tungan? De klippte Ludwigs sträng också för den var för kort. En annan sak de sa på BB var att man absolut inte skulle mata med flaska för de kommer föredra den sen men bvc sköterskan sa att gefrån flaska istället för att mata med kopp för med kopp så får de inte arbeta alls och det är mer jobb för en själv.

Du är jätteduktig Sunseed!

• MissCat

Men fy så stavningen blev. Ska bli bättre på att skriva fort från mobilen.....lovar

• MissCat

Sunseed: åh vad härligt att höra att han tar silikonnappen nu! Jag fick använda sån till båda mina tjejer hela amningen, redan på BB. Den är även bra när man får såriga brösrvårtor. Ludwig behövde aldrig det men så har jag ju hängigare bröst nu så det gick utan

Alla medel är bra utom de dåliga

Vad roligt att du planerar bröllop och dop. Vi hade båda samma dag nu i mars och det var nästan skönare att göra allt på samma gång men samtidigt så önskar jag att jag hade haft det separat då vi inte kunde fira bröllopsnatt hemma med Ludwig emellan. Så det blev bara att gå och sova som vanligt efter festen

Vi får ta igen allt på vår bröllopsresa nästa år istället

Lycka till mdd planeringen.

• MissCat

7879: Vad kul med dop! Hoppas ni får deg som ni vill Ludwig gallskrek genom sitt hihihi och jag försökte hålla han när prästen (stressad) skulle skvätta vatten på hans huvud så det rann ner på min brudklänning vehehe galet.....hoppas det blir lugnare för er :P

• MissCat

Kelsson: vilken tur din syster har som hade dig som frågade iaf de som faktiskt frågade om de skulle ha Ludwig över natten var ett par kompisar till oss från Göteborg som inte träffat han då, så det var ju ingen idé men de frågade iaf.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011