Inlägg från: MissCat |Visa alla inlägg
  • MissCat

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Hm... det skall inte vara ett frågetecken med i min text.....

• MissCat

Knytet: Låt oss få veta hur det går för dig under din graviditet när du hinner skriva såklart vill så gärna följa dig

• MissCat

Knytet: Hur mår du? Hur känns det att vara gravid igen? Hur går det med lilla Ludvig? Jag

önskar dig lycka till på torsdag!

• MissCat

Knytet: Jag förstår din oro, vi har ju alla varit där. Säkert så betyder dina flytningar inget utan kan vara vagiatorerna. Exakt så hade jag med.

Ludwig sätter sig ner också från stående nu sedan ett par dagar. Han ställer sig duktigt upp nu mot allt. Han älskar att ställa sig på sin gåstol för då vill han att vi ska köra omkring med han ser supergulligt ut. Han har just nu fått sin första öroninflammation så det är synd om han och värre är det när han ska få sin medicin.

• MissCat

Hm jag tryckte på ett hjärta men det blev tydligen ett frågetecken. ... aja här får du ett hjärta <3

• MissCat

Knytet: Fy vilka dåliga läkare! Jag känner med dig menge INTE upp! När jag gjorde mitt vul så var han också för liten och det har han varit hela tiden tills jag var i 20:e veckan så ge verkligen inte upp!! Sen brakade det loss med tillväxten. Många kramar och försök att inte ta ut något i förskott. Jag ska försöka leta i mina papper om hur stor han var på vul. Hur många mm var embryot nu?

• MissCat

Jag har hittat det! Han var mellan 7-8 mm liten och läkaren sa att han borde vara lite större. Jag vet inte om min info räcker för att lugna dig lite. Mitt hcg värde var också för lågt men det har ju gått bra ändå. Du kan läsaom mina värden i början av min graviditet knytet. Ge inte upp hoppet!!

Kram

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011