Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kelsson: Nä dem är ifrån Eksjö... =) och heter Peter och Maria
Kelsson: Nä dem är ifrån Eksjö... =) och heter Peter och Maria
Iiih, lite läskigt att jag är näst på tur nu! Jag som hört att det är vanligast med flickor efter IVF (varifrån jag hört det har jag ingen aning om iofs) och så är det bara pojkar än så länge...
Sputnik: Listan är nog samma som för ursprungstråden (som du hittar i denna TS)?
Silverklar: Tror inte du behöver oroa dig för din sjukskrivning på något sätt... jag hade däremot ingen direkt diagnos i min sjukskrivning, läkaren skrev dock foglossning även om det egentligen inte stämde riktigt just då. Men jag fick också godkänt verkar det som så det är skönt har oroat mig jättemycket över det.
Strössel: Stort grattis så klart!! Han är helt fantastiskt söt! :D
Najje: Haha... ja det visste ju vi allihop att han skulle ändra sig! ;)
Speck: Hoppas att ni snart blir friska allihop!
Tredjemaj: Ja som sagt, jag minns inte alls var jag hört det där någonstans... ;) Vi vet inte vad det blir så det ska bli jättespännande! I början gissade ALLA på flicka, nu gissar de flesta pojke.
Tycker min lill* krabat har bökat runt ovanligt mycket idag, härligt även om det gör lite ont ibland haha...
dealiy: tror att jag började känna lite fladder i magen kring v.17-18 ungefär. =) Så inte så lång tid kvar innan du börjar känna något. =)
Sömn här = 7 wc-besök på 9 timmar... *suck*
Kasa och Jis: Nätterna ÄR jobbiga men känner mig ändå så lyckligt lottad eftersom allt annat gått så smidigt för mig. Inget illamående, ingen halsbränna alls, inga förvärkar och så vidare. Har ju fått lite mer foglossning senaste veckorna eller om det är att bebisen fixerat sig som kan göra ont när man går?? Börjat samla på mig vatten nu oxå för fötter och händer har börjat svälla. Men det är ju inget i jämförelse med hur många andra i den här tråden mår!
Anderska: Åh vad skönt med godkänd GP!! :D Grattis!
Enya: Grattis till fint KUB! =)
Strössel: Då blev du inte igångsatt ändå då? Låter som en riktigt lång och jobbig förlossning. Men skönt att han är ute och han är verkligen jättefin!!! STORT grattis!!
Strössel: SÅ fin!! Iiih snart är det min tur! :P Han verkar ha trivts riktigt bra där i din mage eftersom han inte ville komma ut! ;) Hoppas du läker ihop fort så du kan njuta av mammalivet riktigt snart!
Lulis: Vi fick en bärsjal av en kompis så minns inte vilket märke, men det är en kort variant iaf. Har inte provknytit den än.
Karmosin: Åh jag är sååå nervös för hur jag ska klara av att amma. Jag har väldigt känsliga bröstvårtor i vanliga fall och min karl får knappt ta på mig alls så hur ska jag klara av att en liten bebis sliter och suger i dem *ryser*
Vickan: Tråkigt att magknipet fortsätter för er lille! :/
Silverklar: Skönt att allt verkar bra och att FK är snälla för en gångs skull! ;)
Ego: Är verkligen helt slut idag... Igår hade jag makens systerdotter på 15 år hos mig hela dagen och hon sov över hos oss. Gick på stan, lunchade, och sen hem och gjorde lite julkort och avslutade med en film. Det var väl för mycket av det goda. Vill bara sova men vågar inte vila för då kan jag inte sova i natt i stället.
Idag är jag nog riktigt hormonig, sitter och storgråter till både era lyckoinlägg och till 3:ans "drömmen om ett barn". Är helt galet trött som jag redan skrivit så jag får nästan hoppas att bebis inte vill komma närmsta dygnet så att jag kanske hinner få sova lite. ;)