Inlägg från: vinterbebis12 |Visa alla inlägg
  • vinterbebis12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tack för tips kel och luella. Ska testa och hoppas det hjälper. Nu ska vi somna om efter nattens första matning. Hoppas ni alla sover gott

• vinterbebis12

Lulis- snart är du mamma. Varje minut som går är du ett steg närmare bebis, så tänkte jag under förlossningen. Visst vet ni att det är en liten tjej? Tänk bara på det. Min man pratade hela tiden om bebisen och det hjälpte mig genom det jobbiga. Det kommer gå bra, de är proffs och gör bedömningen att det här är det bästa för er så lita på det. Kramar

• vinterbebis12

Kattm - klart du ska unna dig! Bor du i Sthlm? Isåfall kan du gå på elevbehandlngar så blir det billigare. Jag använder min morgonrock hela tiden och letar en till att byta med. Finns en jättefin från Ralph lauren på twilfit i mysigt material, dyr ca 1000 så jag blev lite snål eftersom jag redan har en.

• vinterbebis12

Söte - mysigt med RUL !

Kelsson - känner igen det där med huvudet som åker bakåt. På amningsjouren sa det att det inte var ngt konstigt.

Jis - stackars W! Hoppas han kryar på sig!

Vickan - skickar styrkekramar. Att du orkar! Några framsteg med magontet för À? Var går du på akupunktur?

• vinterbebis12

Grattis Vickan! Hoppas du haft en fin dag!

Massa- började använda gravidjeans i v 18-19. Men sen var jag ju i din vecka på sommaren och då har man ju lösa klänningar etc. HM har bra gravidjeans tycker jag,

• vinterbebis12

Najje- har två likadan pyjamaser med hästar på (stl 56). Ok skick (har fått båda genom traderaauktioner) men jättesöta tycker jag. Undrar om du vill ha dem till twinsen? Har även de röda kläderna du ser på bilden som du skulle kunna kombinera ihop med tex vitt. Vet inte om du vill ha likadan kläder men tänkte på dig. Ska rensa ut det som börjar bli för litet och ge bort nu så kom att tänka på dig :)
  • vinterbebis12

Enya - min mage var också lite större men sen blev lill-tjejen ganska medelstor. Ungefär som den nya prinsessan :)

• vinterbebis12

Grattis söte !

Najje, va kul att du vill ha dem. Jag skickar om du ger mig adress , vill Inte ha betalt.

Ang syskon ska vi göra fet så att det blir ca 2 år mellan ev syskon. Kommer inte heller h skydd fram till fet.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011