Inlägg från: vinterbebis12 |Visa alla inlägg
  • vinterbebis12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Ligger helt efter med inlägg. Roligt att se tårtbilder från dopen, ser väldigt gott och fint ut!

Aurora-. hoppas din svärfar kommer bli bra. Låter som att du har haft en tuff helg.

Fin vagn Jis och Skatten. Vi är också jättenöjda med vår bugaboo. Enda nackdelen är att varukorgen är svårtillgänglig när man har liggdelen. Har fö även en mjuklift i så hon ligger ordentligt innbäddad.

Ego- just nu är lillan vaken så hoppas hon kommer sova bätte i natt.

• vinterbebis12

Tack för alla svar om att få bebisar att sova. Idag sov vi samtidigt som henne på dan och nu har hon sovit från 23.30 till precis nu 02.30 så det börjar arta sig.

Vem är näst på tur i tråden ? Anderska och Lulis?

• vinterbebis12

Har ni märkt att era bebisar sover sämre / blir oroliga om ni ätit stark mat? I natt har hon bara vaknat en gång och verkar hur nöjd som helst med tillvaron. Kom på att jag de tre nätter som varit jobbiga ätit stark mat...

• vinterbebis12

Jag oroar mig också för anderska. Hoppas dock att hon bara vill ha en paus från familjeliv...

Hoppas så många som möjligt kan komma till er träff imorgon. För min del får det gärna planeras i tråden :)

• vinterbebis12

Roligt att höra om er träff!

Kasa - jag läser också medan jag ammar. Inte heller så flitig att kommentera men roligt att höra hur det går för alla

Ego - nu är vår älskling snart 2 v. Vill stanna tiden...

• vinterbebis12

Jag hade tens under värkarna i öppningsskedet under förlossningen. Funkade bra tycker jag. Tycker de förlorade sin effekt sista timmen innan vi kom in på förlossningen och ville ha starkare smärtlindring och det visade sig då att jag var helt öppen när vi kom in så är glad att jag i alla fall hade tens under öppningsskedet.

• vinterbebis12

Kelsson - skönt att höra att jag inte är ensam om att tycka så. Jag är så känslig nu och grät halva kvällen över det och över att amningen fungerar så mycket sämre nu ( hon får inget bra tag och det gör ont igen)

• vinterbebis12

Tack luella och kelsson! Vi ger redan ersättning ibland, speciellt till natten så att hon somnar riktigt mätt. Har tagit Alvedon nu :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011