Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
OMG har ni varit inne på ursprungstråden o sett Lindis länk om autocorrect??? Skrattat så jag har ont i magen o tårarna bara sprutade!
OMG har ni varit inne på ursprungstråden o sett Lindis länk om autocorrect??? Skrattat så jag har ont i magen o tårarna bara sprutade!
Aurora: Har också varit tvungen att äta torkade plommon, gillar de inte dock men vad gör man för att inte få igån magen...
Meede: Hittade linne som jag sov i o det var mycket bättre. Vaknade dock igen 4.30 för att gå på toa o hade svårt för att somna igen. Kontentan= Lika trött som vanligt!
Ego: Vägde mig imorse... Inte glad väger 85kg nu! Tror jag låg på 80 innan ÄP... Går det i den takten blir det inte roligt det här! Får försöka begränsa godis intaget o äta vettigare. Trodde jag skulle ligga på 83 så det var en överraskning att väga två kilo till.
Meede: Har också läst att IVF ska påverka KUB, däremot tror jag att det är mer ET än FET som påverkar. Tror att läkarna har något poängsystem där de försöker korrigera för IVF försök...
dealiy: Problemet är att det är också individuellt när det börjar, går väl inte att säga alls. Jag har ibland mensvärk som jag antar är växtvärk men inte så att det skulle stråla någonstans.
Är alla gravida så trötta att ni inte orkar skriva något ?
strössel: Visst är vi konstiga som blir lyckliga över illamående? Jag är lycklig över att ha väldigt ont i brösten o vara glömsk!
strössel: Jag försöker se framemot påsk då vi åker till syrran o hälsar på istället för 2/5 . Delar jag upp det o väntar på påsk som är redan nästa vecka så känns tiden inte så lång till 2/5 heller... Tänk ja på torsdag får du se lilla bebisen igen, härligt!
strössel o vickan: Ni har inte kollat på annat roligt som sängar eller filtar, kläder osv? Roligt att följa med i det ni pratar om även om jag inte är där än...
Jis: Jag har samma dag! Visst gick du också på FC i Stockholm?
dealiy: Tänk inte i negativa banor! Vi är nog alla lika oroliga men viktigt att skjuta de dåliga tankarna ifrån sig o tänk på att du väntar på barn inte mf! Som strössel säger så är illamående o trötthet bra tecken, trösta dig med det så ska du se att det går bra!
strössel: Du har åtminstone börjat planera för saker, roligt att höra. Jag vågar kanske köpa en body veckan innan BF ...
Strössel: Duger det med bäddsoffa är du välkommen så kan vi shoppa gärnet tillsammans!