Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis: Ska dit 11.30 så bara en timme efter dig! Mår som du, extremt trött o illamående em/kväll dessutom väldigt ömma bröst. O njuter av alla symptomen
Jis: Ska dit 11.30 så bara en timme efter dig! Mår som du, extremt trött o illamående em/kväll dessutom väldigt ömma bröst. O njuter av alla symptomen
Sputnik: Är i v6 (5+3) idag o beräknad till 8/12 enl gravuträknaren här på FL så du o jag är bara en dag ifrån varann .
Aurora: Känner igen mig, jag kommer inte heller ihåg något längre!
Vickan: Är övertygad om att KUB går bra! Stor Kram!
Speck: Du vet att du får gärna skriva mer om era förberedelser , härlig läsning!
Ego: Kunde inte låta bli, har nu tagit CB med veckoindikator o svaret kom så fort o fiiiint 3+ veckor! Finns att se i galleriet . För vad vore mitt galleri utan CB med veckoindikator?
Stort EGO: Vaknade för att gå på toa o får rosa på pappret! Torkade flera gånger o det kom hela tiden lite o vad värre är att brösten har slutat ömma helt plötsligt!!!! Är livrädd, vågar inte sova mer! Jag verkar inte kunna komma förbi v6, det är nog här det slutar IGEN!!!
Inget mer rosa åtminstone inte än. Fortfarande livrädd, har ju 2mf bakom mig som kommit ungefär så här dags. Höger bröst börjat ömma lite lite. Lyckades nog somna om till slut men sov väldigt oroligt o är helt slut nu. Ska ändå på jobbet för att få annat att tänka på, sätter jag mig ner nu o inte har annat att tänka på så sitter jag bara o gråter. Hur fan ska man orka med den här tortyren?
dealiy: Tack!
strössel: Tack! Lär ta lååång tid innan jag kan slappna av, är fortfarande livrädd. Varje liten stickande känsla därnere analyseras. Hoppas att mitt illamående nu är positivt.
dealiy: Nej, inte pratat med någon än (annat än maken o er). Tänkte vänta o se vad som händer. Vet från tidigare erfarenhet att de kan ändå inte göra något...
dealiy: Vet från i höstas då jag fick MF sa kliniken att det finns ändå inget att se än så de ville inte göra vul. Nu har jag inte fått någon mer rosa på pappret heller så hoppas att det var engångs företeelse....
dealiy: Fortfarande orolig, men inga fler rosa flytningar. Trött är jag också för jag sov så lite inatt... Brösten är ömma igen så tror att jag väntar till slutet av veckan o tar nytt gravtest om det inte blir mer rosa flytningar.
Viksan: Gratulerar dig även här! Är så glad för din skull!
Ego: Min egen oro har inte stillats. Har lite ont i magen o fick lite rosa på pappret igen. Hoppas att det inte är begynnande MF. Men åtminstone är det magonda inte tillräckligt starkt än så förhoppningsvis kommer jag längre den här gången.