Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

strössel: Tack, men det är sååå tidigt 5+4 idag så ser ingen ide med att åka in. Har i färskt minne första MF, inte kul att sitta i väntrum o grina o så kan de ändå inte göra något annat än sjukskriva en.

• Kelsson1

Ankaja: Du är så välkommen! Förstår exakt hur det känns men är säker på att det går bra för er nu! Stor kram!

Tack alla för omtanke o fina ord! Vet inte om jag är så stark, mest uppgiven just nu. Finns inget jag kan göra åt något håll bara vänta snällt på att antingen blir det inget mer blod eller också få ännu ett MF. Har lust att gråta men orkar inte. Tror att jag väntar med tårarna tills jag verkligen har något att gråta över, inte för säkerhetens skull...

• Kelsson1

Tack alla!

Ego: Inget mer rosa sen igår eftermiddag. Men brösten känns annorlunda, inte ömma längre o de synliga blodådrorna jag haft i de har blivit mindre framträdande. Magen är inte heller lika svullen som innan. Känner mig bara inte gravid längre. Har kommit fram till att det finns två alternativ. Antingen hade jag ökade gravidkänningar av crinonen (som jag tog den sista av förra torsdagen) eller så är det på väg att barka åt H-vete! Vilket det blir får tiden utvisa. Är ändå deppig fram till definitivt svar åt ena eller andra hållet...

• Kelsson1

villsågärna: Det är mer än OK att du hoppar in här. VÄLKOMMEN! Stort Grattis till Graviditeten!
    Tack! Håller mig flytande än så länge, alla känslor är bara så starka just nu men finns inget annat att göra än att vänta...

• Kelsson1

villsågärna: Stort Tack! Värsta är att inte veta, bara vänta o hoppas på det bästa...

• Kelsson1

villsågärna: Känns jobbigare att ringa någon o säga högt det jag är sååå rädd för. Vara borta från jobbet för blodprov känns också jobbigt, tror inte att jag skulle klara av att gå tillbaka till jobbet. På något sätt är det enklare att inte tänka på saken o vänta o se vad som händer än att bryta ihop o stanna hemma o göra nödvändiga tester för att få besked. Låter det helt sjukt? Vågar kanske inte ta reda på svaret? Vet inget just nu, vill bara vänta o se för då kan jag fortfarande hoppas...

• Kelsson1

villsågärna: Tack! Skriv gärna positiva saker om din graviditet så får jag något gladare att tänka på Skrattande

• Kelsson1

Strössel: Om du läste så såg du kankse att det var inte bara svullnaden som gått ner... Det som oroar mig mer var att börsten är inte ömma på samma sätt o de synliga blodådrorna i brösten inte är lika synliga längre...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011