-
Utomlands har zara mammakläder. Det kan du också kolla.Sen kanske second hand eller blocket/tradera. Mysigt att få handla mammakläder!Ankaja skrev 2011-06-10 19:31:59 följande:Tack för alla tips, ska kolla på p.o.p. och veromoda imorgon. Trevlig helg på er!
-
kelsson - tråkigt med din svärmor. Apropå Viksans inlägg: Din mamma tänkte säkert inte att det lät lite hårt men om man spinner vidare på risker att våra killar skulle bli utnyttjade skulle jag vilja säga att vi tjejer som gjort ivf har stått ut med mycket fysiskt för att bli gravida så om våra killar pysslar om oss lite extra tycker jag vi är värda det.
Jis- kul med vagn!
Ego: var ute hela dagen igår och helt slut idag. Har som sendrag i magen. Någon som känner igen det? Hoppas det inte betyder något negativt...Imorgon har vi VUL på FC. Någon som vet om man ska ta med usb-minne för att få med sig bilden hem? -
tack vickan och aurora!
Sitter och tittar på Pampers "hello baby" app på vår Ipad - mycket roligt! -
Har sett ett hjärta slå idag. Tur att jag tog med mascara idag för inte ett öga var torrt imorse. Så lycklig!
-
Tack för alla fina grattis! Vi har gottat oss åt de fina bilderna ikväll. Känns mycket bättre att må illa när man har bevis på att det finns något därinne. Fick nytt BF 120121
strössel- synd med ullared. Har du kollat på ebay/tradera? Verkar som att många handlar där!
Anderska - klart det ska gå bra!
Kasa - tänker på dig och tror din bebis mår bra!
Jis - va bra att du är nöjd med dina läkare!
glömde säga igår - jättefin mage speck! wow! -
fina magar ni har!
Grattis spets. Vilken vecka är du i nu? -
aurora- jag hade lite näsblod imorse.
Idag äter jag mackor till middag. Får kväljningar av middagen. Jag som normalt äter ganska nyttigt har totalvänt och vill leva på bröd det känns ju som att man vill äta nyttigt för bebisens skull... -
Kasa - sååå glad för din skull! Klart ni ska fira.
Lillstintis - Chapel Hill har gott mousserande utan alkohol. Finns på systemet och på vissa matvaruaffärer (tec Hemköp på Åhléns city i Sthlm) Det finns även i rosé.
Vickan - klart ni ska köpa garderoben. Det kommer gå bra!
Strössel - Din mage är säkert perfekt Folk säger säkert saker bara för att få något att prata om. En tjej jag vet hade enorm mage och födde en bebis på över 5 kg, då har jag hellre liten mage med en normalstor bebis. Hoppas du kan sluta oroa dig.
Karmosin - bara i v 9 så kan inte ge dig råd. Bra att du ringde BM.
Ha en bra helg! -
anderska - som du säger är en nästan konstant matintag bra. Jag knaprar på mandlar på jobbet och äter två frukter innan lunch och två efter. Har testat åksjukebanden från apoteket men tycker inte de hjälper mig. Postafen är non nästa steg
Carlan - stackare med sånt illamående. Borde väl gå över snart och grattis till v13- det är en milstolpe!
strössel - är du orolig för att magen är liten eller är det något annat? Jag tror inte du behöver oroa dig över magen men om du är orolig ändå tycker du ska ringa gynakuten, du kan ju inte vänta en vecka och må som du gör. Stor kram
speck- åh va härligt med åtta veckor kvar!! Jag tror stenhårt på att förlossningar går i arv så grattis
Resten av gänget verkar titta på vagnar och bebiskläder. Va mysigt! Jag vill också! Ska hålla mig några veckor men det blir nog en vagn redan när vi är i v 14 för då är vi i USA. Känns lite tidigt men vill passa på då priserna är rätt låga där. Ni som varit där - har ni några tips på bra affärer för vagn och bebiskläder? -
Anderska - jag trodde också man kunde höra hjärtat men man kan se det slå. Lycka till imorgon! Själv var jag helt spyfärdig pga illamående och nervositet.