Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Härligt med sparkar!
Kolla in 4an. Solsidan när Anna (mia skäringer ska föda), undrar om man kommer bli lika förbannad när det är dags
Härligt med sparkar!
Kolla in 4an. Solsidan när Anna (mia skäringer ska föda), undrar om man kommer bli lika förbannad när det är dags
Tack för era erfarenheter om hur oroliga ni varit. Min oro släppte lite efter UL i v 12 men nu när jag mår lite bättre och ännu inte har börjat känna bebis kommer oron tillbaka. Jag får snällt vänta på RUL men sen ska jag faktiskt våga rikta in mig på att det blir bebis i januari. Ska berätta på jobbet om två veckor då chefen är tillbaka och det blir en vecka innan RUL.
Bra att du tänker positivt Lulis! Ska ni ta reda på könet? Spännande med 3D. Mår du dåligt av svart the eller försöker du undvika koffein? Tror inte det är negativt att dricka en kopp svart the på morgonen om du är sugen på det. Jag kommer börja dricka latte så snart jag vill ha det igen. En om dagen kan inte skada.
Jobbigt att du mår så dåligt Kelsson! Hoppas magen lugnar ner sig. Tycker min har varit känslig och uppochner hela graviditeten. Kräks du fortfarande?
tack kelsson - tur att du lugnar mig!
nu tar jag fl-paus några dagar.
Kram alla
måste bara kommentera specks härliga mage innan jag åker - så fin!
Roligt att ni fått bebiskläder! Vi har blivit erbjudna spjälsäng, babybjörn och lite annat att låna av vänner.
Mår ni bättre i tråden nu?
Vilka fina magar ni har! Helt otroligt vad det händer saker efter v 20. Min har kommit lite senaste veckan. Min man säger att han ser en liten bulle tom när jag ligger ner men det gör inte jag. Börjar dock bli orolig att det inte ska gå bra på RUL ;( Träffade några gravida kompisar/bekanta idag som väntar första barnet. De börjar redan prata om hur det kommer bli att få ett andra barn. Jag kan tycka att det är så jobbigt att höra sånt när jag inte ens vet om jag kommer få det här barnet. Dessutom är jag rätt inställd på att det isåfall bara blir ett biologiskt barn. Hade inte velat vara utan erfarenheten av att vara barnlös och kämpa för något tillsammans med min man för den har gjort mig starkare och framförallt vet jag att jag har världens bästa man som står vid mig i vått och torrt...MEN hade gärna haft lite av den där självklara synen på att jag kommer få det jag vill och att det kommer att gå bra.
och grattis till alla bröllopsdagar! Vi firar alltid vår med något speciellt, så underbart att minnas den där dagen som var den bästa hittills.
Tack för alla fina svar! Jag hoppas, hoppas att ni har rätt. Känns bara läskigt att alla snart vet och det innebär att jag också måste tro på det här. Ska bara försöka njuta och hoppas att det inte bara är sommardieten som står bakom den begynnande magen :)
Kelsson- det verkar inte som alla våra vänner tänker så, inte ens de som vet att vi haft det svårt.
Jis- Härligt med sparkparty!
Mysigt med sparkfest Aurora!
Nu ska jag lyssna på er alla och inte oroa mig. Karmosin - vi har sett den två gånger. En gång i v 9 och en gång i v12. Kram
Nu har jag redan köpt vagn med tipsar om denna om någon är intresserad
http://www.my-joolz.com/products/day