Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Gud va fin han är Speck. Åhh, jag blir alldels tårögd!!
Jag har förstått att det kommer bli allt annat än lätt med en ny familjemedlem, men vad gör man inte för den lilla söta? Typ Allt :)
Gud va fin han är Speck. Åhh, jag blir alldels tårögd!!
Jag har förstått att det kommer bli allt annat än lätt med en ny familjemedlem, men vad gör man inte för den lilla söta? Typ Allt :)
ego: bokat in mig på gravidyoga, börjar på måndag kl 18.00-19.15. Känns lite läskigt men kul på samma gång. Iner att jag nog kan frysa mitt SATS kort snart, kommer ju köra yoga på måndagar och sedan vattengympa på tisdagar...
Vickan: det verkar verkligen toppen. Känns bra att boka in det och inte bara tänka tanken.
Nu är det spinning som gäller, dock med puls-klocka, här ska jag ha koll på allt :)
Tredje maj, jag ska gå på ett ställe som heter Noma och ligger på gärdet. Det var små grupper om 8-10 personer. Å det kändes bra. Måndagar 18-19.15. Dom verkade super trevliga. Jej. Åh, hoppas din hemma yoga blir bra. Kul att testa.
Idag var det spinning för mig, shir va svårt det var att inte komma upp i puls. Jag är van att ligga på 210 i maxpuls, nu knappade jag 165. Var ju uppe i 74% av max redan innan första uppvärmningslåten var över. Sen blev det bättre. Fick oxå en tid inbokad på SATS för genomgång av bra gravidövningar, hon som ska instruera har själv nyligen fött två barn. Kul.
Grattis till ny vecka Kelsson! Å det där med stödstrumpor är svårt, kan säga att det var allt annat än lätt att sätta på sig dom i bilen när vi bilade i Europa, haha, typ omöjligt. Kan säga att jag svor rätt bra :)
Jag har inte haft SD, däremot har jag kännt som ett tryck ner mot tha thing :) typ som ett sug, mkt märkligt.
Idag startade jag dagen med massage, gud va skönt det var. Åh, min kropp var stel som en pinne innan.
Dealiy: HCGt fördubblas varannan dag, så vänta till söndag.
Jis: Det trycket du beskriver har jag också känt och då sa BM att det var när bebben lade sig med huvudet neråt. Märker också att jag lättare blir kissnödig då också.
Dealy: håller tummarna för att det bara är det där tillfälliga "skrämselblödningarna" som är vanliga i tidig grav.
Ego: Har nu nått en ny milstolpe! Under 100 dagar till BF - 99 närmare bestämt!
Lulis, jag kollade med dom om det var ok att börja i vecka 26, å det var det. Vilken vecka är du i?
Lulis, jag kan tänka mig att det är skönare att vara lite större. Jag valde att vänta med vattengympan tills jag är i vecka 28, vill gärna känna mig lätt och smidig i vattnet :)