• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

åhh, måste bara säga. Gå på gravidyoga om ni har chansen. Jag gick på mitt första pass idag. Det var mkt fokus på andning, bra övningar inför förlossningen. Sen avslutades det med avslappning + att ledaren gick runt och masserade oss lätt. Det var jag och en annan tjej som gick. Åh, så skönt. Jag känner mig så avslappnad. Avslutade min dag med att gå på 1,5 timmes fotvård = baby feets

• Jis

Grattis till 100 dagar Kelsson, jag är snart där själv, bara 2 dagar kvar :)

Alltså, har någon av er blivit igångsatta? När jag var hos BM sist så sa hon att jag blir igångsatt på BF, nu är det så att jag är beräknad typ den 10.e december (en lördag) och den 11:e december så är min brors tvillingar födda. Tror ni att man kan få be att bli igångsatt på fredagen istället? Man vill ju gärna att barnen ska ha en egen födelsedag om det går...Eller är det att ställa för mkt krav?

• Jis
    anderska skrev 2011-08-30 14:41:41 följande:
    Jis: Du börjar bli (som min sambo säger till mig) Rund och go om magen :p Detta är den enda gången jag njuter av att vara "tjock" I Love ItSolig
    Jag med, kör stenhårt på figurnära tröjor nu, nått jag inte haft på länge. jag vill visa hela världen min mage.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011