Kelsson: nä om det blir 23:e så får jag göra det till mormor och Grynetdagen som du skrev.
I natt har jag sovit hyffsat, somnade väl efter 2 någon gång, sen sprang jag så klart till wc ett gäng gånger (minst en gång/timmen). Kl 6 flyttade jag mig själv till soffan, kunde inte med att putta på maken för femtielfte gången. Sen sov jag gott tills han gick upp kl 9.15 då jag gick tillbaks till sängen och slumrade av och till,till 10. Normalt sett hade man nog inte sett detta som en hyffsad natt haha...
Lindis: fy för att behöva gå omkring med migrän och inte kunna smärtlindra det alls! :/ Vad vi står ut med som gravida...
Eileen: Men NEJ vilken start på morgonen för er! Sånt är så fruktansvärt irriterande och onödigt. Men ni får försöka se det som att ingen blev skadad iaf och han gjorde det inte med mening även om det är klart irriterande, speciellt när det inte är första gången! Hoppas resten av helgen blir bättre!
Dealiy: Jag hade min första sammandragning i v.12-14 någonting så det är inte alls omöjligt... och helt normalt så klart! ;)
Viksan: Sover oxå som allra bäst efter kl 6 på morgonen! Snarkar så det skakar i väggarna enligt min käre make haha... Ska bli spännande att se vilken hårfärg det blir, jag var jättemörk som liten och hade massor av hår, spikrakt, min man var en riktig lintott med lockigt hår.