Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Karmosin: Ja det är så jag känner det kommer och går och håller inte i sig så länge det varierar, så fort jag reser mig upp blir jag nästan alltid kissnödig Flört

• strössel

Aurora: Varje gång har jag lämnat urinprov på mvc och det har visat tendens till urinvägsinfektion och dom har skickat iväg det på odling men sen har jag aldrig hört nåt mer.

• strössel

God morgon tjejer Skrattande

Det där ang knipövningar jag har frågat tre bm och förlossnings personal och ingen sa att man behöver göra knipövningar innan förlossningen med efter är det skitviktigt. När jag sa att jag har hört att det är superviktigt att göra innan och efter jag vet inte vad jag ska tro , men jag försöker göra några ibland ändå.

• strössel

Vickan l: Om man skulle fråga fler bm i olika städer så tror jag att alla skulle säga olika, så jag tror man får göra det som känns rätt för en själv. Men jag tror det är viktigt att göra under graviditeten oxå fast det är väldigt lätt att glömma bort att göra dom Flört

Jis: Det tränar du bort sen, jag har gått upp totalt 15 kg det är ännu värre Glad

• strössel
    Vickan I skrev 2011-08-14 12:31:05 följande:
    strössel - ja det räcker nog med att fråga flera bm på samma mottagning så blir svaren olika...Så är det sedan på bvc också...man lär sig fort att de inte är några facit utan "bara" tycker i mycket dem med.
    Kan tänka mig det Flört börjar du längta till BF ? Jag längtar ihjäl mig snart vill det ska gå jättesnabbt nu Glad
  • strössel

Vickan l: Jag tror jag ska testa med det jag har till och börja med och sen får jag se om jag behöver köpa ett, har ju som sagt overall filtar och åkpåse . Men hur var det man skulle klä bebisen när man hade åkpåsen ?

• strössel

Vickan l: Vad kul att din kompis är gravid, då har ni mycket att prata om Glad hon har säkert tusen frågor till dig.

Jis: Visst är det kul att fixa till bebisen så mysigt.

Ego: Mår illa och kräks men jag kikar in men orkar inte kommentera så mycket, vill ju inte missa allt ni skriver här Flört

• strössel

Kelsson och Viksan: Det är inget kul att må illa, jag kräks inte så ofta nu för tiden iallafall men det kommer och går. Idag kräktes jag bara jag la mig på rygg i soffan, men illamåendet sitter fortfarande i. Men snart är det oktober så jag står ut Skrattande

Kollade på amningsbh idag, alla var för små vet inte vart jag kan hitta en jag kan ha. Jag har idag stl 85 DD nån som vet vart man kan hitta bh i den storleken ?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011