Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel: Vet hur det kan vara, du kommer ihåg vad jag råkade ut för med makens mamma i sommar.... Men man får som sagt glömma bort det o är de så korkade att de köper bara killgrejer när de sett att ni bara köpt könsneutrala saker så får de skylla sig själva om det blir en flicka!

Karmosin: Min syrra rekomenderade Bepanthen som salva, så tror att jag kommer att testa den

• Kelsson1

Vickan: Tack, ska försöka. Blöjhinken tycker jag är tur att man får gratis, tror inte att jag skulle köpa en sån...
    Syrran gick omkring med sin ring bra länge innan de gifte sig o lika lycklig är hon för det

Lulis: Gratulerar även här !

Strössel: Helt rätt tänkt, du får se till att klämma till en flicka bara för att visa de

Karmosin: Jag håller med, kan inte tiden gå lite fortare?

• Kelsson1

Lillstintis: Jag har fått ta av mig förlovningsringen, vigselringen kan jag ha ännu men får se hur länge till...

Jis: Jag tycker att bebis har sparkat olika mycket olika dagar o är också i v22 så du behöver nog inte oroa dig än.

• Kelsson1

Jis: Jag har nojjat här om halsont kan påverka bebis... Men har också fått några buffar nu på morgonen så försöker slappna av

• Kelsson1

Strössel: Jo tänker jag med vettet så vet jag att halsont inte påverkar bebis men du vet hur det är

Jis: Tänkte precis på det idag för vi har också gillat att åka till Paris o strosa runt o drömmen sen flera år (vet inte varför det aldrig blivit av) har varit att besöka Amsterdam att nu får man söka barnvänligare resmål

Vickan: Vi gifte oss för 8år sen o minne guldfisk kommer ju inte ihåg om jag provade ringen innan

• Kelsson1

Jis: Blir en enkel Helsingfors kryssning för oss bara, försöker spara undan så mycket pengar det bara går nu

• Kelsson1

Aurora: Låter definitivt inte fel att bo på hotell för 200kr med frukost! Passa på o ta en hotell weekend också nu o njut av varann!
    Jag tycker också att vår tjej stökar om mer på morgonen o dagen (lite på kvällen också men inte jätte mycket).

• Kelsson1

Lillstintis: Det är jätte lätt att tro att det är tarmarna du känner när det är bebis. Ibland tror jag fortfarande att det är en STOR luftbubbla jag känner när tjejen knuffas men när det upprepas på exakt samma ställe så vet man att det är bebis . Så känner du det utanpå magen så är det bebis som knuffas!

• Kelsson1

Aurora: Varför är det inte lockande med att bo på den egna kedjan? Det jag tänkte mig var att få komma bort över en helg tilsammans på en minisemester var huvudsaken?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011