Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis: Tänkte väl att hur kör du egentligen . Jo läste högt för honom från en gravidtidning idag om hur viktigt det är att hon hör pappans röst också. Hoppas poletten ramlade ner nu...
Jis: Tänkte väl att hur kör du egentligen . Jo läste högt för honom från en gravidtidning idag om hur viktigt det är att hon hör pappans röst också. Hoppas poletten ramlade ner nu...
tredjemaj: Tycker att jag har varit trött ända sen jag fick plus på stickan
Viksan: Våra män har det inte lätt , min borde börja prata med magen om inte annat så för att slippa mina utbrott
Du har inte tråkigt åtminstone det är väl huvudsaken, snäll kisse som hittar på roliga aktiviteter till dig .
Jag är väldigt trött idag, hunden var dålig i magen inatt så vi blev väckta första gången vid 2 när hon ville ut. Efter det hade jag svårt att andas och därför kunde jag inte somna om, vet inte hur länge jag låg vaken men en bra stund var det. Nästa gång var det dags vid 5 (vi skulle upp 5.45) så då gav vi upp o maken gick ut med vovven medan jag lagade frukost. Tog det lugnt och satt o läste en gravidtidning till frukost (som man aldrig hinner med i vanliga fall)...
Viksan: Nej sparkad från båda hållen underlättar inte för sömn precis, kan jag hålla med dig om .
Jo är helt slut känns som man hade varit uppe ett helt dygn i streck nu (så som det kändes i ungdomens dar när man varit uppe ett dygn)...
Strösel: Väldigt fin mage!
Vickan: Tror nog att hunden mår bra redan, annars hade de nog ringt från dagis. Tror att hon var dålig för att hon fått i sig någon benbit (maken sa att hon hade spytt upp någon sådan). Brukar inte vara så allvarligt med diaré o kräkningar på hund, händer lite nu o då... Det är bara om de inte kan behålla vatten som man får åka in akut med de.
Karmosin: Det är inte lätt med gravidhormoner
VIckan: Vad häftigt får börja spela mitt favvo stycke från Mozart då
Nej magen lider nog inte
Karmosin: Tycker lite synd om din kollega
Vickan: Älskar det stycket, kan aldrig höra det för många gånger (alla andra hinner tröttna men inte jag ), får nog skaffa öronproppar till maken först
Kasa: Jag hade sett framemot att komma igång med träning när förkylningen släppt men verkar inte bli något av det, illamåendet har kommit tillbaka...
Väldigt jobbigt att må illa efter varje måltid, jag verkar inte tåla kolhydrater alls. Undrar vad man ska äta då? Känns inte bra att äta bara kött heller...
Speck: Just för rädslan att glömma bort har vi skrivit litsta på namnen vi kan tänka oss . Maken pratade faktiskt med magen lite igår, hoppas han börjar göra det mer nu.
Håller tummarna att du slipper igångsättning!
Speck: Verkligen stor skillnad! Nu är det inte länge innan du börjar bli mindre igen
Jis: Välkommen hem .