Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel: Vad är det för märke o var köpte du den o om du vill får du berätta vad den kostade Många frågor nu...

• Kelsson1

Strössel: Den är ju fin, skulle duga till vår bebis också! Får den plats i vagnen?

• Kelsson1

Speck: Du började
    Härligt att allt var bra, du har ju väldigt bra järnvärde. Äter du järntabletter? Jag hade järnvärde på 107 så jag ska börja med järntabletter nu... Men du var mager innan så viktuppgången går du fort ner igen när bebis är född. Som du säger är det viktigaste att bebis mår bra.

• Kelsson1

Aurora: Grattis till avslutad städning! Lägg dig ner o vila nu!

Vickan: Synd att läkaren inte definitivt kunde säga vad det var. Hoppas du får bra besked efter förlossningen istället!

Strössel: Orsaken till att jag undrar över storlek är att säljaren igår sa att Emmaljungas egna åkpåse är för stor för Citykorgen... Hur de nu kan ha gjord den för stor för att passa deras egna vagnar??? Men det var vad han sa.

Speck: Vi får helt enkelt bråka om saken när vi ses, för jag tycker definitivt att det var du som började Skrattande
    Men blodvärdet första besöket hos BM hade jag 114 var iofs i v9 (tror jag) och det tyckte BM var jätte bra. Därför tyckte jag att 112 också lät som bra. Visste inte ens att man ska ha högre (datornörd som jag är, men hur mycket minne man ska ha till burken kan jag tala om för dig ).

Karmosin: Vad gulligt!

Ego: Kan bara berätta att maken har lyssnat på inspelningen av bebisens hjärta minst 5ggr, erkände han häromkvällen Han kan vara rätt söt ibland...

• Kelsson1

Vickan: Ok då förstår jag bättre. Har du åkpåse till liggvagnen eller nöjer du dig med filt?

Aurora: Gå o lägg dig o sov, finns en dag imorgon också!

• Kelsson1

Karmosin: Ok, då får jag fundera ett tag på det. Som tur är har jag till december på mig

• Kelsson1

Ego: Ny vecka idag, v22 (21+0). Lika roligt varje vecka , man är som småbarn med julkalendern väntar ivrigt på att en ny vecka ska börja  . Nu känns det att det går framåt bara 33dagar kvar till att jag är under 100 dagar och bara 6ynka veckor då man är redan i v28. Gäller att ha delmål

• Kelsson1

Vickan: Vilken vecka är du i nu? Tiden går verkligen fort, man hinner inte riktigt med

• Kelsson1

Vickan: Vet exakt vad du menar. Vi har väntat i 8år på att få bli gravida o ibland får jag panikattacker o undrar vad f-n jag gett mig in på? Vill jag verkligen bli mamma (jo 99% av tiden vill jag det men sen kommer paniken ), kommer vi bli bra föräldrar, tänk om vi förstör barnet totalt, tänk om, tänk om, tänk om...?!

Tycker inte att klänningarna var överkurs i utförande (jo kanske en del men inte alla). Priset var inte det lägsta men det fanns ju flera som skulle passa väldigt bra i stadshus.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011