Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Vickan l: Tack var det den 10 oktober du skulle få din bebis ? Då är det ca 3 veckor för dig
Vickan l: Tack var det den 10 oktober du skulle få din bebis ? Då är det ca 3 veckor för dig
Ni som har barn: Hur många mössor behöver man till bebisen när den är nyfödd ? Tänkte på inomhusmössor och i vilken storlek ? Har en i stl 50 och en i storlek 0-6 månader. Behöver jag köpa fler ?
Vickan l: Det var bm på kusen som sa att man skulle ta med sig några mössor till bebisen på bb, men jag har ju två så det borde ju räcka. Sen har jag en att ha utomhus en tjockare. Ser fram emot den dagen vi åker till Göteborg då ska jag shoppa massa fint till bebis när man kan välja i så många fler affärer
Carlan: Du har en jättefin mage massa kramar
Cattm: Jättefin magbild !
Vickan l: Ja det här med magar är verkligen olika från person till person, jag låg över mitt kurvan nu och jag känner att det börjar bli jobbigare ju längre man går nu. Var ett helsike att få på sig stövlarna igår var helt slut efter det, och sen fick jag låna mammas joggingskor som pappa fick knyta kan inte böja mig ner längre.
Speck: Bm jobbar på förlossningen som var med på kursen så jag har packat ner en liten labanmössa men tror den kommer åka av hela tiden.
Önskar alla en trevlig lördag, vi är bortbjudna på middag ska bli kul att komma iväg lite !
Najje: Ge honom lite tid han kommer säkert att ändra sig sen när han ser magen växa KRAM !