Jis - Vad fint att ni fick en bra mysig amningsstund. Jag behövde bara handpumpa ur några ynka ml per dygn i tre dagar innan det var över, så säger ganska mkt om hur dålig min produktion var...
massa - nej inte farligt med nässpray.
Aurora - Härligt att ni båda klarade besiktningen
och allt såg bra ut. Jag passade också på att fixa cellprovet...första gången då jag slarvat med att göra det.
Fisen väger nu 5400 g och är 62 cm lång. Han var och fick sin tremånadersspruta här om dagen och det var inte kul
. Så han har gått upp mkt sedan vi slutade bråka med amningen
. Idag har vi varit hos kiropraktorn också. Får se om han bli bättre om ngr behandlingar, men det var häftigt hur hon ställde frågor som stämde så bra som ex hon kände på Axels nacke och sade "har amningen krånglat mkt?" och ja svarade jag, "särskilt på vänster bröst kan jag tro" sade hon då och jag bara häpnade, för så har det varit. Hon frågade och förklarade en massa och så mkt stämde in. Känns lite sorgligt bara att om jag hade vetat detta tidigare så kanske han hade fått hjälp och amningen fungerat
....men spekulera kan man ju alltid göra.
Har också två envisa gravkilon kvar. Men nu passar äntligen en del byxor iaf...eller passar vet jag inte, men de går typ på iaf haha! Usch här är hela familjen mer eller mindre förkylda nu, blä. men ska ta mig iväg på utvecklingssamtal för storebror på förskolan snart.
Kram alla.