Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kasa: Det är just Niferex jag tar... Men eftersom jag verkar må illa trots att jag inte tagit tabletten så misstänker jag att det inte är den det beror på. Senast hade jag hb på bara 107 så tror att jag inte klarar mig utan de. Sen är det att frukterna o bären som innehåller mycket järn kan jag inte äta, blir illamående av de också. Kvar finns blodpudding o musslor o gillar inte något av det...
    Jag står ut, jag kommer ju få en bebis !

Jis: Låter bra att de har så hård koll på dig o bebis, då blir det nog inga problem med förlossning heller ska du se!

• Kelsson1

Jis: Verkligen fint ögonblick! Här har lilltösen också haft gymnastik i magen när jag legat i soffan o tittat på tv. På något konstigt vänster tappar jag fokus från TV rutan när hon gör det

• Kelsson1

Så nu är det dags att gå o sussa, börjar jobba kl 7 imorgon! God natt alla goda tjejer!

• Kelsson1

Speck: Du är modig som vågar åka hemifrån så nära inpå . Hoppas förlossningen kommer igång så fort ni kommit hem igen.
    Jo man känner efter på ett helt annat sätt nu. Tycker också att det är taskigt av maken att inte bli lika upphetsad varje gång när bebis sparkar (vilket hon gör nu flera gånger per dag, men jag är nog lika exhalterad varje gång )

• Kelsson1

Jis: Själv sitter jag i soffan o ler som en fåne med handen på magen när sparkarna kommer

• Kelsson1

Sputnik: Jag gick in i v24 (23+0) idag så vi är varann hack i häl

Strössel: Stort grattis till ny vecka!

Viksan: Fin mage!

tredjemaj: Grattis till inköp, nu blir det bara mer

Skriver mer från jobbet sen

• Kelsson1

Ego: Fick raseriutbrott igår kväll på maken för han inte ville prata med magen... Har frågat honom lite nu o då om han inte vill göra det (typ med flera veckors mellanrum) o alltid är det något, han har ont i ryggen, han är trött, han mår illa. Så igår brast det för mig totalt. Vet inte diplomatiskt av mig men känns som alla andra blivande pappor gör det o inte han!

• Kelsson1

Lillstintis: Jo hela ens liv kretsar ju kring bebis och graviditeten då är det svårt att förstå hur den andre inte bryr sig lika mycket. Menar nu inte att han inte skulle bry sig alls men lika mycket kan han inte göra, han känner ju inte av bebis och hans kropp ändras ju inte. Men ibland brister det för mig bara, får väl skylla på gravidhormoner

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011