• Jis

Spets, jag har en super aktiv bebis, alltså, vi snackar att det är massor av aktivitet hela tiden more or less. Jag har kollat upp bebisen i vecka 24, 32 och nu i vecka 35 för att den inte var lika aktiv som vanligt. När jag har ringt in till SöS så har dom varit så gulliga å verkligen tagit min oro på allvar. Dom har alltid bett mig komma in och kolla. Vilket jag har gjort med CTG och UL. Så mitt råd är att kolla upp det om du är osäker. du kommer inte kunna släppa det annars.

Stor kram 

• Jis

Najje: super fin. Verkligen.
    Jordgubbe: usch va jobbigt, hoppas att det onda lägger sig. men härligt att se den lilla :)
    Karmosin: jag bävar redan för att P ska börja jobba typ efter jul och nyår..å då är F inte ens född. Glöm inte att tänka på att du är så stark som klarar av allt detta...*hejja hejja*

• Jis

Carlan, hoppas det blir bättre med dig och att det går som du vill.
    Stor kram.

Ego: Åh, härliga fredag, lång lunch med vänner, manikyr och en skön hemma kväll med mannen och ett avsnitt av "den som dräper".
    kan säga att någon var ångerfull igår, någon låg med handen på magen hela kvällen å frågade hur jag mådde OCH smorde in mina fötter samt tappade upp ett bad :) Någon ligger på plus :)

kelsson; grattis till ny vecka. jag försöker inte att tänka på förlossningen, vet att det är fel modell att syssla med, men jag vågar verkligen inte...      

• Jis

Tack Kasa, jag inser att jag är nog väldigt aktiv som gravid. Alla frågar hur jag orkar...å jag rusar vidare, på gott och ont.

Magen är ju så fin, men inte alls så stor, känns som att min är bra mkt större :) 

• Jis
    Aurora1979 skrev 2011-11-11 17:26:12 följande:
    Jis: Du är så aktiv och orkar hitta på fina "outfits" varje dag, jag går runt i samma saker dag ut och dag in i princip. Äger endast ett par gravidbyxor och någon kjol. Så hemma går jag bara runt i mina gamla "tjockiskläder" från när jag vägde ca 40kg mer. :P  Önskar jag hade din ork och obegränsad budget!
    Men du Aurora, mitt största intresse är kläder å att hitta  bra och fina kläder för oss som drar en större storlek. Jag har bara köpt 3 par byxor, en kjol, tre klänningar som är mamma-kläder, resten är kläder jag har sedan innan. På mitt jobb så klär jag gärna upp mig lite, jobbar med högsta chefen å då känns det lixom lite så..ja du vet.
    Tack iaf, ni får mig att känna mig bra :) 
  • Jis

Aurora, jag lägger väldigt mkt pengar på kläder...nästan så jag skäms lite. Jag gör inte så mkt annat som kostar pengar (typ röker eller går på krogen) utan pengarna går mkt till kläder och smink å lite så. Jag inser dock att det kommer bli ändring på detta när jag får FP. Jag är dock mäkta stolt att jag har sparat ihop 22´000 kr under hösten som jag har som en buffert. Det känns skönt att ha lite att ta av.

• Jis

Karmosin, den känns så bra! Dessutom är den snygg! Hallelulja:) Ego: välkommen vecka 37!!! Ihhh, det drar ihop sig. Idag blir det lyxig brunch m vänner, fika m våra bästa grannar, kanske en sväng till IKEA igen å sen ladda inför veckan!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011