-
jag vet, det är galet. Den har skjutit iväganderska skrev 2011-11-06 15:52:54 följande:Mycke fina bilder. Gilla den med båda händerna =) Vad din mage har växt fort nu på slutet, super fin!!
-
Eileen, gud va fina bilder!! får man fråga vad hon tog betalt? Hade ju varit roligt om mannen oxå hade kunnat vara med i helbild på våra bilder :)
-
Jag fick det tidigt Najje, vecka 11-14 var värst. Sen gick det över som tur var. Vet inte vart du kan få tag på stödband..kolla med din BM.
-
Karmosin, jag har hört att sånna älgskinns tofflor ska vara superbra. Ska luska vart man köper dom.
-
Måndag idag, "bara" 18 dagar kvar på jobb, sista yoga-passet (hur kommer det gå? Jösses va osmidig jag är!)
Å sen är det TUL och BM besök på eftermiddagen. Även fast att vi såg F i lördags kan man lixom inte få nog. Konstigt det där :)
Jag hoppas att F inte har skjutit iväg så mkt som sist (från 6,3% till 15% på 3 veckor) utan att han väljer att ligga på max +20%, det skulle göra mig lite lugnare.
-
Idag på yogan kommer det en dola. Någon som har erfarenhet av det?
-
Hängt på TUL, F hade stannat i sin växt-spurt, nu låg han på +13% och beräknad födelsevikt är 3800 gram. Helt ok mao! Allt såg strålande ut, väldigt skönt!
-
Men usch anderska...du vet du, det kan vara så att du är påväg att få bihåleinflamation, då kan det bli samma som tandvärk för att det trycker lixom på uppifrån ner mot tänderna. Kolla det om det inte går över. Det kan du ju få hjälp med snabbt (spolning och så).
Annars är tandvärk det VÄRSTA jag vet, fy fan säger jag bara. Att en sak kan göra så ont. Fattar inte!! Hoppas det ger med sig.
Kram på dig
-
jag går fortfarande omkring med ett fåningt leende efter gårdagens TUL, Så himla lättad att F inte kommer vara en jätte-bebis.
-
Aurora1979 skrev 2011-11-08 13:52:42 följande:Jis: Var är "gilla"-knappen när man behöver den...
Haha, söt du är :) tack!!