Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Inser nu att det ser ut som jag vill läsa en bok under förlossningen, menar såklart en bok om förlossningar :)
Inser nu att det ser ut som jag vill läsa en bok under förlossningen, menar såklart en bok om förlossningar :)
Njut Najje det är på riktigt!!!
Drömmen låter ju, eh sådär...men visst. Jag kan avslöja att jag HATAR att åka alla slagt attraktioner med fart å upp å ner i :)
coolt Najje min punkiga-ådra har gjort comback :)
Aurora, hoppas det gick bra för dig i drömmen:). Jag försökte packa väskan igår, guuuud va svårt, packade ner trosor, strumpor och lite bebiskläder. Vad behöver man mer?
Spenderar morgonen i frisörstolen, här ska blivande mamman bli snygg :) känns lyxigt med egentid :)
Åh vilken liten sötnos dom fått. Får en att längta ännumera :)
Åhhh, sista vattengympan, men kände mig modig som frågade om en annan tjejs nummer så vi kunde höras efter förlossning. Hon ska ha den 5:e dec. Å hon blev jätte glad. Kul.
jag kände efter RUL:et vecka 19, då fattade jag att det jag hade känt verkligen var bebisen å inte typ tarmarna :)
Enya, det kommer gå jätte bra!
Jag ger natten en 7:a av 10 möjliga, bara upp engång för att kissa samt somnade om när jag vänt på mig (typ 100 ggr). Jag känner mig riktigt utvilad. Lovely!