Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jag fick en tid kl 15, dom är så himla fina pch tar ens oro på allvar! Kelsson: skönt att fixa det sista, kom på att det vi behöver handla nu är typ bara små saker. Känns bra!
Jag fick en tid kl 15, dom är så himla fina pch tar ens oro på allvar! Kelsson: skönt att fixa det sista, kom på att det vi behöver handla nu är typ bara små saker. Känns bra!
Viksan, går in i vecka 36 imorgon. Alltså, jag känner bebisen, men inte alls på lika sätt som innan. då var det verkligen hardcore med fötterna mot revbenen...å nu känner jag att den rör sig litegranna men inte alls lika mkt.
Dom på BB sa att det var lika bra att komma in så kollade dom att allt såg bra ut så slapp jag fundera på det...
Ctg:n ser toppen ut, nu vill hon kolla m ul igen när F är vaken...sjusovare där :) Paret i rummet intill fick precis barn, Magiskt!
Jag träffade en grymt söt BM, jag hoppas verkligen att hon jobbar när det är dags på riktigt Hon var super mån om både mig, P och F. Sen kom läkaren in, hon var lite mer...jaha, det är tredje gången du kollar upp varför ditt barn inte rör sig...du vet att dom kan göra det å blabla. Sen lättade hon upp lite när jag berättade om vår komplicerade historia osv. Sen kom hon tillbaka när F hade vaknat, då kollade hon UL:et å förklarade att F rörde på munnen, fixade med handen i ansiktet osv..å så önskade hon oss lycka till.
Jag gillar inte när dom skuldbelägger en så, herregud, det är väl ingen som vill åka in för att man tror att ens barn i magen inte är ok...jag menar just for fun?
Den söta BM sa, då ses vi snart, å då är det på riktigt :) Å det är det ju...herregud, fyra veckor kvar!!
åhhh, förstår din ilska Kelsson. Hur svårt kan det vara att kolla en extra gång? man är ju inte gjord av pengar heller...
Maxi trosor har Twilfit (västermslmsgallerian köpte mig mina) bra. Köp tre för 149 kr! Dom går upp till naveln :)
God morgon! Här vaknar man tidigt av att någon buffar runt i magen. Så härligt, meeer! Idag går vi in i vecka 36, hjääälp!!
Kasa, samma här med förvärkarna, kommer inte ens ihåg hur mensvärk känns...Å dessutom var jag å handlade maxi bindor igår, det kändes som att jag inte varit på den avdelningen på hundra år.
Eileen, vi blev inspirerande av ert fotograferande, så idag har mannen tagit en massa kort på magen. Ska bli spännande att se. Känns som att det är dags att passa på nu innan den försvinner....
Nu har jag lagt upp två fina (enligt mig iaf ) bilder på magen i bloggen
Karmosin, bra jobbat :)
tänkte samma som Kelsson, en sån overall med fötter å händer man kan dra över händer/fötterna...