• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Aurora, när jag vaknade så sa min man att jag hade snarkat nått enormt inatt, shit va jag skämdes. Men sen tänkte jag på alla nätter jag genomlidigt pga av han snarkar...det var helt enkelt dags fr lite pay-back :)

• Jis

Åh herregud vilken dag, det har brunchats, övats på Signe-modellen med mannen (gick riktigt bra), fikats och nu varit på Fotografiska museét. Jösses säger jag bara. Nu blir det en lugn kväll.

Här kommer en bild på magen i vecka 37, den börjar sjunka lite...

• Jis

Åh herregud vilka SD jag har nu. Fick tårar i ögonen under stabsmötet precis. Kan säga att mina kollegor såg allt annat än lugna ut. Nu är jag påväg till SÖS för diabetesrond, känns skönt att en BM är med! Känns bättre nu iaf, det var ett läskigt tryck neråt...

• Jis

En fråga till er som kan allt...
    När jag loggar in på Försäkringskassans hemsida å ska kolla min status på mina ärenden så får jag upp att det står att jag skickat in om FL den 4:e oktober, sen står det att det är "pågående ärende". När ändras den statusen, när barnet är fött eller vad? Det står att det max ska ta 30 dagar i handläggningstid... 

• Jis

Fin mage Kelsson :)

Najje, åh tack. Jag gillar magen väldigt mkt, den är stor men ändå väldigt behändig. Om man ser mig bakifrån syns det inte att jag är gravid, men man märker det när jag råkar tjonga in i någon när jag vänder mig om :) haha.
    Det gick bra på diabtesronden idag, det var en överläkare där. Vi pratade förlossning å hur allt kommer ske. Det kommer vara rigorös uppbackning, mao ingen vanlig förlossning. Å det känns tryggt. Vi pratade igångsättning och allt...blev lite klokare iaf.
    Kan säga att F verkligen skrämde skiten ur mig idag, den smärtan som var när hans huvud tryckte sig neråt var inte av denna värld..fy sjutton, det var som att någon satte i miljon knivar i mig... 

• Jis

Lillstintis, man kan hamna för lågt i socker å hamna i koma, kraften kan ta slut och så. man vet aldrig hur kroppen reagerar på den stressen som man blir utsatt för...

Najje: det känns väldigt skönt, dom har som sagt super koll på en. Min läkare tror att jag kommer kunna sluta med insulinet såfort F är född. Vi hoppas på det :) 

• Jis

Eileen, jag har förstått att det känns men på ett annat sätt. F sparkade tex in mot ryggen för ett par veckor sedan vilket gjorde att jag kände mkt mindre (och åkte in å kollade efter BMs inrådan).

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011