• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Luella skrev 2011-11-20 18:34:14 följande:

Babynest: Jag skulle ju skriva och berätta om jag tycker att det är bra eller onödigt när jag använt det lite. Jag tycker att det är toppen och mycket bättre än varianten av hoprullade filtar. Den stora fördelen är att man kan bära runt bebisen i nestet och vyssja till sömns och sedan smidigt lägga ned honom utan att han vaknar. Det är liksom hans lilla plats som vi flyttar mellan våran säng, soffan, hans vagga och köket och han kan ligga där och ha det bra. Me like!
    Åh, gud va bra att du skriver om babynest, det känns ju som en supersmart sak, å det verkar det ju vara. Tack. Nu känns det ÄNNu bättre att jag köpte mig ett :)

Å bra det där med klädstorlekarna, som sagt, kan inte F ha storlek 50 så länge så får det vara så...brås han på mig å P kommer han både vara lång å modellstörre när han kommer ut. 
  • Jis

Hej hej, 
    Här jobbas det fortfarande, min chef frågade tom igår om jag kunde tänka mig att jobba lite längre men där sa jag stopp. Jag har 6 arbetsdagar kvar, sen ska jag göra som dig Kelsson, softa å mysa.
    Jag var hos BM idag, å F har fixerat sig..Wihoo. Var oxå på studiebesök på BB å fick massa informatuion, känns toppen.

Annars är jag mer död än levande idag, kurs hela dagen, sov typ 3 timmar i natt å känner mig bara...död typ...

Hoppas att Aurora är inne å föder ett fin-fint litet barn nu..spännande, 

• Jis

Damn Aurora

Jag kommer ta ledigt 10 dagar innan BF, jag mår superbra (förutom trötthet å numera svullna fötter..) å skulle kunna tänka mig att jobba lite till men inser att jag behöver vila lite. 

• Jis

Vi köpte ett andninslarm idag, blev ett Babysense 2, verkar toppen bra. Jag som inte hade tänkt mig att köpa ett kände bara helt plötsligt att jag visst ville ha ett...Detta ska tydligen inte fellarma säger dom som vet.

• Jis

Vad mysigt Viksan. Jag har klämt in brunch två helger i rad med vänner samt många middagar i veckorna med vänner...känner nästan lite ångest över allt som ska hinnas med...
    Måste kolla på lite julklappar i helgen, har en känsla av att det inte kommer vara prio efter F föds :) haha. 

• Jis

Kelsson: hittade ett på blocket som var som nytt, ena plattan använd i 4 månder för 700 kr, tror att det kostar typ 1500-2000 kr nytt...

Aurora, kom hem till mig å pynta, gud så duktig du är!
    Strössel, varför ska man inte ta med barnen in i affärer förrens efter 3 månader? Smittorisk? F kommer ju få åka buss med mig kring hela Sthlm känns det som...å klarar han sig från att bli smittad av det så :)  

• Jis

Hm, känner inte igen den Anderska. Vet inte vad det kan vara...
    En fråga, ni som haft svamp, kan man lixom få det utanpå, det kliar nämligen nått enormt i ljumskarna och upp på ja ni vet...vet inte hur jag ska få bukt på det.  

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011