• 7879

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Luella: Ok bra tips! Ja jag njuter av hennes kroppskontakt.

MissCat: tack! Ja ultraljud gick bra idag, så härligt att se bebisen, var så stor som den skulle och allt såg ut som det skulle, vinkade lite till oss- kul! Och jag känner mer och mer sparkar nu så det känns härligt! 

• 7879

Massadillan: vad bra att de har koll på dig. Ta det.lugnt och hoppas bebis kommer snart!

• 7879

MissCat: Ja det har varit spänt tyst! Vad roligt att höra att du beskriver bebisen som en fotbollsspelare! Vad roligt med sparkar. Jag är i v. 19+1 och än så länge har jag bara försiktiga små sparkar. Mår bra, bara lite trött och en hel del lätt till gråt jag med! Skönt att du är hemma och kan ta det lugnt!

Massa: Hoppas allt är bra och att du gosar med en bebis!

Knytet: Vad skönt att du mår bra, konstigt att du inte hade något bokat besök, jag bokade ett nytt vid första, blir om två veckor för mig- ska bli kul att få höra hjärtat igen! Känner du mycket sparkar? Min sparkar bara lite försiktigt, men min man har lyckats känna någon gång- så härlig känsla! Vad härligt att det känns bra på jobbet. Jag är också nyfiken på bild från dig!

• 7879

Knytet: åh vilken fin mage du har! Vad skönt att du inte hade någon mer hudtumör! Ochjag rekommenderar er ocksåatt titta på vagn för det kan verkligen vara lång leveranstid på det. Och det är verkligen härligt att höra hjärtsjuk så hoppas du får göra det på nästa besök. MissCat: ja det skulle vara kul att träffa de som kan ur tråden, jag har inte koll på var alla bor, men själv bor jag inte så långt från Stockholm.

• 7879

Åh massadillan, vad härligt att höra. Stort grattis till pojken! Jobbigt att förlossningen tog tid och att det blev kejsarsnitt men skönt att ni mår bra nu. Hoppas ni kan njuta av varandra nu! Kram

• 7879

Massa: Åh så fin han är! Njut av att vara med honom och kika in när du känner för det!
     Börjar inte alls längta lite efter min kommande bebis när jag ser honom  

• 7879

Knytet: Jag har också känt att det gjort ont i bland, på olika sätt. Ibland som hugg i underlivet, men sedan även i magen och ibland drar det i ljumskarna och tycker att jag ganska ofta får sammandragningar med.

• 7879

Sunseed: Välkommen hit och grattis till plusset! Förstår att du måste längta till VUL nu!

MissCat: Vilken söt och rolig liten krabat du verkar ha! Vad skönt att han håller måtten!

• 7879

Knytet: hoppas det gick över, förstår din oro, skulle också kolla upp det om det fortsatte.

• 7879

Knytet:Åh vad jobbigt att de inte hittade någon orsak till smärtorna, hoppas de går över! Vad skönt att du fick se att Ludde mådde bra. Hoppas du blir bättre snart- kram!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011