Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kelsson: Ja det har jag också läst att man kan få.
MissCat: vad skönt att du svarar på blodtrycksmedicinen! Däremot jobbigt att du måste göra undersökningen med urinröret, men som tidigare skrivit så försök att se det som enklare än ÄP och allt annat du gått igenom, hoppas att det ger ett bra svar också! Och vad härligt att få se plutten igen! Lycka till!
Sunseed: Ja det där med hormoener är inte lätt, bara att försöka se de positiva dagarna som bra.
Ego: Har mått väldigt dåligt och varit väldigt ledsen i några dagar nu. Började med en jobbig situation på jobbet, sedan backade jag på en sten med bilen, och fick givetvis massa skäll från mannen- om hur jag kan vara så klantig och att jag inte borde ha en "ny" bil m.m. Sedan fortsatte helgen med dålig komminikation oss emellan, som iof är ganska vanligt och alltid slutar med att jag får ta Elin och så tappade hon humöret och var trotsig flera gånger och jag har sådan ångest för att jag tycker att det var mitt fel, borde ha läst av att hon var hungrig och trött men det missade jag förstås... Har så svårt med hennes trots då det visar sig i att hon blir så ledsen och då blir jag ledsen med, vet inte alls hur jag ska ta det, hon verkar alldelles för lik mig i känslor.
Bebisen i magen den verkar däremot må bra och röjer runt, vilket känns bra.
Najje: Skönt att läsa dina ord om att man inte måste vara på topp hela tiden! Gav mig några fler tårar, men behöver nog gråta ut lite mer. Hur är det själv med dig och tvillingarna?