• 7879

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kel, ja men det kan bli svårt med barnen... Blev lunch med mig själv och Isabelle, hon hejar och charmar alla så glatt!

• 7879

Knytet, ja visst är det konstigt att oron inte försvinner! Hoppas flytningarna bara är från vag. Visst är det härligt vad de små utvecklas nu! Min tjej har kommit på hur man går med gåvagn, ser så roligt ut!

• 7879

Knytet, gud vilket jobbigt bemötande du fått! Håller stenhårt i tummarna och hoppas att syskonet till Ludwig växer på sig och kommer ut frisk och kry om va 8 mån!

• 7879

Hur har det gått? Själv har jag varit utomlands och sedan har jag opererats för min förlossningsskada, det värsta jag hittills gjort i mitt liv. Knytet, hur mår du nu? Grattis till att vara gravid igen! Så tråkigt att man alltid ska höra någon bli illa behandlad!

• 7879

Knytet, jobbigt med oro, det är inget kul, men skönt att allt sett bra ut hittills! Ja visst går tiden fort när man har barn! Gr8 extra fort när man har två. Operationen jag gjorde var efter förlossningsskada från första förlossningen, till mig så de att det var mest kosmetisk och att ville jag gå fler barn skulle jag vänta, vilket jag gjorde, men det blev ju snitt och Spotify här efteråt tror jag det var kroppens egen föraning som rädda mig, fler skadorna var omfattande och kunde nog blivit mycket värre efter en förlossning till. Jag har en vecka efter öppna fortfarande mycket ont och jag är mycket ledsen över att det blivit som deras blivit, önskar ingen annan det här.

• 7879

Kelsson, tack! Jo det var en trevlig semester, men helt klart annorlunda med två små barn, ingen avkoppling precis Var treåring är otroligt viljestark och prövande just nu- jag beundrar dig att du kan se det positiva i dessa lägen! Ett tag har jag känt att jag vill lämna bort henne tills det gått över. Nu har hon efter resan och min operationen varit världens finaste och goaste, empatiska tjej och jag är jätteglad över henne! Men har så svårt att se det nörd hon är en "djävul" Operationen gick enligt läkaren bra, men gud, deras värsta jag gått igenom, har fortfarande jätteont och kan bara gå några meter.

• 7879

Knytet, tack! Ja det går långsamt framåt. Hoppas kunna gå lite promenader snart! Kelsson, ja det var verkligen skönt att komma iväg. Stora tjejen uppskattade det mer än vi trodde då, för hon leker ofta att hon flyger till Cypern! Känner igen det där med vill inte, men var på något sätt mycket enklare vid två än vad det är nu vad tre. Handlar för vår tjej mera om att inte uppföra sig, slår sin syster, vägrar klä på sig och gå hem från förskolan, är så mycket kamp och energi som går åt hela tiden för tråkigheter, men säger till mig själv att det snart vänder och nu har det ju varit lugnt i två veckor så kanske är över! Puh!

• 7879

Sunseed, ja det var jobbigt och det kommer nog ta 4 veckor innan jag är helt återställd. Ja, det är ju en tröst att det går över, men sedan kommer det tillbaka

• 7879

Knytet, åh en sån hemsk dag. Blir ledsen över att höra att det inte gick bra. Känner med er! Stor kram till er alla!

• 7879

Ja tänk vad tiden går fort! Min tjej går sedan drygt en månad tillbaka, hon är som en bulldozer, röjer och flyttar möbler! God Jul och Gott nytt år till dig Misscat och alla andra här inne!

• 7879

Kelsson: Härligt! Min tjej bubblar massa hon med så jag tror hon kommer prata tidigt, säger redan flera ord! Är så roligt när de kan göra sig förstådda!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011