• 7879

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

TAck! Det får vi hoppas!

• 7879

MissCat: Skönt att det har stabiliserat sig just nu, v. 30 är bra!
    Kelsson_ Så söt hon är! Men ja inte roligt när de gör sådant på natten, men bara att ta det med ro, bara det inte blir rutin!

Själv mår jag  just nu bra efter många tårar i helgen, min man har väl insett att han tar med sig jobbbeteendet hem ibland....   

• 7879

Sunseed: Du är inte ensam om att tänka så, men visst har du rätt om statistiken. Tror det är bra som misscat skriver att ha små delmål hela tiden, det brukar kännas bra då.
    Ja det där med v. 12 är svårt hur man ska tolka, jag skulle nog sätta v.12+0 som mål.
    MissCat: Ja det där med rörelser kommer jag ihåg från min förra graviditet, kunde bli galen för hon rörde sig så lite och när det gått en dag utan att hon rört sig kunde jag göra vad som helst för att få henne att visa att hon levde. Nu oroar jag mig inte alls över det, men det kan ibland oroa mig att jag inte gör det. Den här krabaten är ganska duktig på att röra sig någon gång per dag iallafall.
    Mariza: Skönt att du har kommit långt och att allt verkar bra nu!

• 7879

Sunseed: TAckar som frågar. Jo just nu har det känts bra, är väl lite trött men det går bra ändå. Och ja visst kan man vara nojig, men jag måste säga att jag är mindre nojjig den här gången, fast igår så hade jag lite nojja, hade inte kännt pyret på hela dagen och fick oroskänslor men tack och lov gav den sig tillkänna då.

Kattm: Skönt att det var mindre vätska och såg ut att vara en som börjat växa- hållar tummarna att ni sr ett pickande hjärta nästa gång! 

• 7879

Sunseed, härligt att du mår bra och skönt att du känner av ligamenten även om de gör ont, det gör jag med, men ok smärta. Knytet, vad skönt att du mår bra! Gjorde jag med under hela min förra grav. Nu är jag mer påverkad av hormonerna men just nu mår jag toppen! Najje, vi får väl försöka ta lite bilder snart då.

• 7879

Knytet: Det låter jobbigt med magen, hur har det gått med stoppande kost som blåbär, vitt bröd?
    Har du tagit några prover på avföringen så att det inte är några bakterier som spökar och du behöver Antibiotika? Hoppad det löser sig!

• 7879

MAssa:  Nej inget att skämmas över. mycket bättre att ta hjälp och känn dig stolt över att du känner att du inte mår bra! Hoppas du får den hjälp du behöver lycka till och Kram

• 7879

MissCat: vad skönt att du tar dig framåt och att bebis verkar må bra. Jobbigt med att du känner dig stor, tänker nog inte heller att köpa någon Jacka, kan du inte låna någon större av någon? Ja inte kul med svackor men de hör väl till och skönt att få lufta med andra. Jag har mått mycket bättre ett tag, kunnat träna som jag vill och det tror jag har varit en stor bidragande faktor till att jag känner mig gladare.

• 7879

Sunseed: Jobbigt att blöda så mycket, hoppas det inte händer igen. Och ja konstigt att du fick så sen tid!

Ja skönt att kunna träna, jag mår verkligen bra av det! 

• 7879

JAha, det här var jag dålig på, vet inte hur jag gör bilden mindre... Här är iallafall jag idag, v.27+3.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011