Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Tack snälla! Vi ska genast ut och kika på Brio och Emmaljunga!
Ingen som har erfarenhet av Tetunia?
Tack snälla! Vi ska genast ut och kika på Brio och Emmaljunga!
Ingen som har erfarenhet av Tetunia?
Oj vad svårt det ska vara att välja vagn. Var och kollade på Brio idag och deras Happy verkar kanon. Terränggående och rejäl.
Enligt säljaren ska de börja sälja adapters snart så man kan ha babyskyddet på vagnen. Låter kanon! Ska kolla in Emmaljunga oxå.
Fy för foglossning, inser att jag snart kommer bli sjukskriven. Det går snabbt utför. Så knäckt hela helgen pga detta.
Kelsson: vill också njuta av våren med promenader! Låter underbart!
Kelsson: ånej! Är det sant? Stackars dig. Jag som hoppas att massor av krämpor ska släppa efter förlossningen. Måste nog rätta till min skeva verklighetsbild.
Najje: jag fick ett bälte genom sjukgymnast på BVC men det är fruktansvärt obekvämt. Vad har du för bälte?
Kan man bli sjukskriven pga foglossning, "duger" det som anledning?
Lulis: först och främst: stort grattis till lilla Elin. Sen: åh vad skönt att allt gick bra till slut. Stackars dig vilken pärs. Vad stark du har varit. Stor kram
Najje: spännande! Håller tummarna för dig!
Fy för foglossning. Kan inte sitta, stå eller gå och har ständig värk i bäckenet. Det strålar upp i ryggen och ner i benen. Ska vara hemma hela veckan och vila och träffa läkare och diskutera sjukskrivning imorgon. Är bara i vecka 28 - lååångt kvar!!!
Vattengympa och massage imorgon - nån som har nåt tips på annat som kan lindra?
Kasa: vad kul att se! Jättefin kollektion. Grattis och bra jobbat!
Kattm: Vilket chockbesked! skickar all kraft till dig och din familj.
Samma här. Åh vad jag hoppas att allt gått bra. Stor kram till alla, vilket härligt engagemang det finns i denna tråd.
Kattm: är så ledsen. Fy faaan! Ni finns i mina tankar hela tiden.