Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lillstintis: Jag är likadan, får jag inte tillräckligt med sömn blir jag som ett grinigt barn . Senast imorse bevisade jag det genom att gnälla på min stackars snälla make för ingenting bara för att jag är SUPERTRÖTT. Får be snällt om ursäkt i eftermiddag...
    Är det bara kläderna du är osäker på eller även andra inköp?
    Tycker också att det är svårt med kläderna, nu har vi haft otrolig tur med att ha fått så mycket så jag tänker inte köpa in några fler kläder nu i förväg. Får se sen om det är något man saknar så går det att köpa in då.

• Kelsson1

Lillstintis: Hoppas ni hinner få vagnen.

Strössel: Stackarn! Inte bra att stressa. Hoppas du ändå får det trevligt med kompisen! KRAM!

• Kelsson1

Aurora: Visst har man ibland lust att vara elak. För mig är det ofta att jag blir så paff så jag kommer mig inte för att säga något dräpande tillbaka. Det är först efteråt som jag kommer på vad jag borde ha sagt.
    Nu inte kommentarer om mitt utseende utan tänker på en släkting till maken. Hon passade på i helgen (IGEN) på att säga att det var så hämskt av oss att inte ha besökt de på HELA SOMMAREN! Kan tillägga att människan (och hennes make) båda är pensionärer! Vad F-n har vi för skyldighet att åka hem till de när vi är heltidsarbetande och jag dessutom gravid och illamående. Försökte förklara att jag har inte ork att åka iväg när jag jobbar heltid o dessutom mår illa. Då har hon mage o fråga hur jag kunde åka ända upp till norr på semester och inte kunde sitta i bilen den korta turen hem till de! Fattar människan inte att vi hade stambyte i lägenheten o var tvugna att komma ifrån det??? Vad ska man säga?
    Har nu gått o irriterat mig på det där ända sedan helgen... Undrar när jag kan släppa det?
    Så nu har jag gnällt nog .

Lillstintis: De ställen vi besökte pratade alla bara om att beställa in vagn. Men du har säkert rätt. Hoppas ni hittar det ni gillar

• Kelsson1

Aurora: Underbart att du ändå blivit sjukskriven! Håller tummarna att FK låter bli att bråka med dig!

Jis: Stackarn, men försök slappna av o fortsätt njuta som du gjorde i början av resan...

• Kelsson1

Glömde berätta att var till BM idag. Fick lite förmaning, BM tyckte att jag borde sluta jobba 3veckor innan BF och jag har i ledighetsansökan skrivit 2veckor innan... Får se hur jag gör.
    Annars allt väl med mig och bebis förutom att järnvärdet låg på bara 104, så det blir extra järntabletter ett tag framöver.

• Kelsson1

Strössel: Men arbetsgivaren vill veta 2månader i förväg... Och jag har redan lämnat in ledighetsansökan...

Dealiy: Tror (om jag kommer rätt ihåg) att hjärtljuden legat på kring 148-150 slag per minut och tror att det stämmer för flicka. Idag låg de på 134 men BM trodde att bebis sov o då har de lägre hjärtrytm.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011