89:or som är gravida! :)
viplanerar09 skrev 2011-09-21 19:40:30 följande:
Okej!Ja det kändes verkligen skönt. Fast jag blev väldigt chockad att det ökat så mycket :) Det hade väl kanske varit roligare att ha samma BM som med Ossian. NU får man som berätta allt igen och innan man börjat känna henne. Kände mig trygg med förra så nu måste man hitta ett nytt förtroende. Men det ska nog gå bra.
Låter inte roligt om den ligger långt upp :/ Har du svårt att andas?
Ja de där känner jag igen, om Johan och jag sitter och prata ska Ossian överrösta oss. Som du skriver så kan det vara också för att han börjat dagis och att han ser magen din växer :)
Ossian är inte så himla uppmärksamhetssökande. Men han slås med vår hund också. För hon var ju vår lilla bebis innan ossian kom och hon behöver också uppmärksamhet. Visst många ggr ser man att han försöker men han ger sig fort.
Vilka fina namn. Ossians kusin heter Elias annars så hade det varit en favorit. Fast vi båda var helt överrens om det blev en pojke skulle han heta Ossian. Då Johans farfar hete de och de var väldigt tajta och han var en speciell gubbe :) Och sedan att Ossian föddes med sne näsa(riktiga ossian hade lite sne näsa) gjorde valet lättare:)
Får vi en till prins har vi pratat om Valter och om det blir en flicka så har vi haft Niccolina. Fast vi har inte riktigt bestämt stavningen. Nickolina, Nikkolina, Niccolina eller att man bara väljer ett k eller ett c! Vad tycker du?
Ja, det är skitjobbigt på nätterna för jag har så jobbigt att andas hur jag än ligger. Det gör ont i bäckenet att ligga på sidan men ryggen går absolut inte för då är det som svårast att andas. Så försöker ligga på sidan med en kudde under armen så att inte armen ligger och tynger mot bröstkorgen. Om det är så här redan nu, hur ska det då vara om 3 månader? :o Man blir ju inte mindre direkt!
Leon har inte vart det innan, men börjat nu, men det är säkert den där 2-årstrotsen. Allt grinar han för just nu :p
Ni har också fina namn :) Jag tycker att Nicolina eller Niccolina är finaste stavningarna :)