• minjalin

89:or som är gravida! :)

viplanerar09 skrev 2011-10-26 11:22:06 följande:
    Låte verkligen roligt med barngympa :) Vi lär nog fortsätta med att åka och bada med Ossian. Fast troligen vill inte Johan åka själv. För själv kan jag inte bada och sedan vill jag nog inte bada fören kroppen återställt sig någolunda ialllafall ;)

JO det är verkligen mycket att tänka på och man vet inte en hälfen av allt man borde veta :/ Jag känner mig mer "panik" denna gång. Fast jag tror CSN och FK har väl samma system. Så dem på FK kan säker se att jag pluggar. Men då är det att jag måste fixa ev papper från lönekontoret. Jag ringde och frågade fler ggr hur jag skulle göra. Eftersom vissa dagar jobbade jag bara 5timmar men varje gång sa dem att det ändå räknades som en dag eftersom min SGI inte är grundat på heltid. Så nu hoppas jag att dem inte har lurat mig.

Spännande, har ni så att på slutet går du bara var tredje vecka? Hon sa till mig att när det är andra barnet så går man så. Men första är det varannan vecka. Beroende på om det finns några komplikationer. Jag ska inte det fören den 21 nov. Är i vecka 26(25+2) då :)
    Ja det kan nog passa våran lilla vilding :P Varför kan du inte bada? Förstår ju att du inte kan bada sen när du har avslaget men för övrigt?

Ja usch, men säger olika handläggare samma sak får man ju lita på det.

Jag vet inte hur vi går i slutet. Med första gick man varannan vecka mellan typ v 30-36 eller nåt och sen varje vecka sista veckorna. Jag är i v 29+4 nästa gång jag ska dit. Helt galet att jag gått 29 veckor på fredag :o

Hur mår du nu förresten? :) 
  • minjalin