• gemigsinnesro

Föräldrar i Östergötland?

Hej,
    Jag undrar om det finns några äldre föräldrar härinne med bebisar som kanske skulle vilja träffas irl någon gång?
    Jag är nyss fyllda 40 år och har 2 barn som är 17 och 18 år gamla och så en liten sladdis på snart 5 månader. Alla mina vänner har bara äldre barn och det skulle därför vara kul att få kontakt med lite äldre småbarnsföräldrar Glad.
    Jag bor i Skänninge, ca 3.5 mil från Linköping. 

• Svar på tråden Föräldrar i Östergötland?
  • Ladycocos
    illim skrev 2012-02-20 17:27:57 följande:
    Ladycocos: det låter ju kanon!! Jag kommer gärna! Det är ju alltid lite lättare med små barn att vara hemma hos nån. Jag bor utanför Väderstad så det är inte så lång för mig. Vore kul om vi blev ett gäng! Kramiz
    Skoj! Håller med om att det är enklare att ses i barnvänlig miljö!
    Nån mer som är intresserad?

Den här veckan och delar av nästa håller jag på att skola in äldste sonen på dagis. Hur ser v 10 ut för er? Jag kan då alla dagar i veckan mellan ca 9.30 och 13.30 (även andra tider men då blir det med storebror hemma)
  • Ladycocos
    illim skrev 2012-02-21 18:42:22 följande:
    Hej! V 10 går bra för mig, som det ser ut som nu!
    Hur ser tisdagen ut? Skulle funka fint för mig!

Får vi med någon annan?
  • timmy97
    Ladycocos skrev 2012-03-01 20:44:50 följande:
    Hur ser tisdagen ut? Skulle funka fint för mig!

Får vi med någon annan?
    Jag är med!
  • Ladycocos
    timmy97 skrev 2012-03-02 13:32:25 följande:
    Jag är med!
    Toppen! (Ska jag inboxa en vägbeskrivning
    Jag är hemma vid 09.30... Kom efter det så fixar jag lite lunch/fika

Nån mer?
  • Ladycocos
    illim skrev 2012-03-02 17:19:03 följande:
    Jag kommer!!Glad
    Jätteskoj!! Jag inboxar dig en vägbeskrivning!!
  • Lyckomamman

Hej,

Jag hade gärna också kommit om det finns plats MEN både stora och lilla tjejen har feber med hosta, de blir knappast tillräckligt bra för skola och dagis på tisdag.

Hoppas ni får en trevlig stund och att det kommer fler chanser att träffa andra 40+ mammor.

• Ladycocos
    Lyckomamman skrev 2012-03-04 10:53:15 följande:
    Hej,

Jag hade gärna också kommit om det finns plats MEN både stora och lilla tjejen har feber med hosta, de blir knappast tillräckligt bra för skola och dagis på tisdag.

Hoppas ni får en trevlig stund och att det kommer fler chanser att träffa andra 40+ mammor.
    Trist!!
    Men hojta till när de är friska så tar vi en ny träff!! Jag är ju liksom hemma rätt mkt....
  • lotuskotte

Hej Hej

Här finns ytterligare en 40+ mamma, med en 2-årig dotter och en son på drygt 3 månader. Kan tyvärr inte träffas dagtid förrän till sommaren då min fru är mammaledig första 7 månaderna i sonens liv.
    Känner ju ladycocos sen tidigare och nappar gärna på en träff om det blir helgtid!!
    Vi bor i Linköping men har inga problem att ta bilen för att ses!

Svar på tråden Föräldrar i Östergötland?