IVF/PGD väntar på eller är igång
Jag fick ut 7 ägg på cirka 9 blåsor. Vet inte om de sista två var för små. MEn sen var det ju två av de sju som inte var mogna nog för att befrukta.
Å visst är det skönt att vi bor i Sverige. Får svindel när jag summerar alla läkemedelskostnader som IVF innebär ( om vi skulle ha betalat allt)
Skrållan - håller alla tummarna att det ska gå vägen för er. Hoppas att läkarna har tagit fel och att du faktiskt har lite ägg när du väl gör äggplock.
Jag sprayar vidare. Ska förhoppningsvis få mens till helgen och sen sprutorna veckan efter.
Kattflickan - vad mysigt med en liten bebis där hemma. Längtar!
trodde inte att jag skulle säga detta, men jippi jag har fått min mens. Då kommer snart nästa fas - sprutorna. Väntar på att KI ska ringa tillbaka till mig och berätta när jag ska börja. JAg hoppas att de har fått en liten lucka och jag jag inte behöver bänta allt för länge.
Små myrsteg framåt
HejåHå - Lycka till med VUL idag. Hoppas du har massor av stora äggblåsor.
Imorgon ska jag börja med sprutorna. Fick frågan om jag ville ha äggplock några dagar tidigare. (Har bokat in 7 oktober) men jag tackade nej. Har liksom plannerat in 7 oktober nu och fixat barnvakt och liknande.
Några dagar hit eller dit kvittar.
Hejåhå - lycka till i morgon. Det kommer att göra lite ont - men det är fullt överkomligt. Va inte rädd utan slappna av o be om morfin. Hoppas att du får många fina ägg.